ღმერთი

ღმერთი

воскресенье, 29 сентября 2013 г.

"ჩემი მდელო, საქართველო" - ქართულად შესრულებული ბიტბოქსი რუსულ "ნიჭიერში"

რუსეთში "ნიჭიერის" შესარჩევი ტურები დაიწყო. ჟიურის წინაშე, რომლის შემადგენლობაში შედიან ალექსანდრ მასლიაკოვი, ლარისა გუზეევა, მიხაილ ბოიარსკი და კოსტია ცზუ, ქართველი ბიტბოქსერი, 25 წლის ვახტანგ კალანდაძე წარსდგა. მან ქართულ-ინგლისურენოვანი კომპოზიცია იქვე შექმნა და თან თავისი ბიტბოქსური უნარიც დაურთო. ჟიურის მისი გამოსვლა ძალიან მოეწონა და ის ნახევარფინალში გადაუშვეს.

"ვახტანგ, მე ქართველის დედა ვარ და ეს ძილისპირული: "იავ ნანა, ვარდოვ ნანა" ხშირად მიმღერია. ამიტომ მე ის მოვისმინე, რაც მინდოდა მომესმინა. ეს ჩემი ყველაზე საყვარელი "იავნანაა" და ასეთი თანამედროვე შესრულება ძალიან მომეწონა", - განუცხადა ვახტანგს მსახიობმა ლარისა გუზეევამ.
http://www.palitratv.ge/garthoba/shoubiznesi/35775-qchemi-mdelo-saqarthveloq-qarthulad-shesrulebuli-bitboqsingi-rusul-qnitciershiq.html



ქართველი კონკურსანტის მაგიურმა შესრულებამ რუსული Voice-ის ჟიური გააოგნა.
http://www.palitratv.ge/garthoba/skhvadasxva/35759-qarthveli-konkursantis-magiurma-shesrulebam-rusuli-voice-is-zhiuri-gaaogna.html


Комментариев нет:

Отправить комментарий