ღმერთი

ღმერთი

воскресенье, 3 марта 2013 г.

სამი ლექსი სიყვარულზე.

როგორ გიხდება.

როგორ გიხდება გაღიმება.
ეხლა ოცნებაც კი ამიხდება.
აქ მოხვალ, აქ და მეტყვი მე,
რომ გიყვარვარ მე მხოლოდ მე.
 მოდი მალე , მე მსურხარ შენ,
 შენ მხოლოდ შენ , მოდი მაკოცე.)))



ჩემი ოცნების ბიჭი.

შორიდან მეჩურჩულება, შორიდან მეალერსება.
ლამაზ ცხოვრებას მპირდება, ლამაზ ცხოვრებას მპირდება
და თუ მერე ღმერთმა ინება, ქორწილი მართლაც იქნება,
ყვავილთა ცვენა იქნება, ყვავილთა ცვენა იქნება.

ჩემი ოცნების ბიჭი შორიდან მეჩურჩულება,
ბედნიერებას მპირდება, ულევ სიყვარულს მპირდება.

ჩემი ერთგული იქნება, მხოლოდ მე მომეფერება.
სიცოცხლეს გაუფრთხილდება , სიცოცხლეს გაუფრთხილდება
და თუ მისთვის მწარე იქნება ჩემი ცრემლების დანახვა,
მე ის მართლა შემიყვარდება, მე ის მართლა შემიყვარდება.


ჩემი ოცნების ბიჭი შორიდან მეჩურჩულება,
ბედნიერებას მპირდება, ულევ სიყვარულს მპირდება.




მთავარია შეყვარებული ხარ.

განგებას ალბათ მიაწერდი თუ გიდარდია შენ,
რომ ასე დიდხანს დაეძებდი სიყვარულს ერთადერთს.
ნუ დარდობ ნუ, იცოდე ეს, იმედს ნუ შეაჭრი ფრთებს,
რაღას ინატრებ იმაზე მეტს რაც გაუჩენია ღმერთს.

შრიალა ტყე, ყვავილთცვენა,
რომანტიკული ზღვა.
მთვარე და მზე,
მთავარია შეყვარებული ხარ.

ერთხელაც ალბათ გიცინია, რომ შეუყვარდით შენ,
იქნებ ჩუმადაც კი გიტირია, შეგყვარებია შენც.
ნუ სტირი ნუ, გიყვარდეს და იმედს ნუ შეაჭრი ფრთებს,
რომ დაგპირდება იმაზე მეტს , რაც გაუჩენია ღმერთს.


შრიალა ტყე, ყვავილთცვენა,
რომანტიკული ზღვა.
მთვარე და მზე,
მთავარია შეყვარებული ხარ.



Комментариев нет:

Отправить комментарий