თავი 26.
უცხოეთის მართლმადიდებელი ეკლესია და მასონობა.
ემიგრაციაში, სადაც მართლმადიდებლობის ღია დევნა შეუძლებელია, გამოიყენება გახრწყნის, განხეთქილების, მწვალებლობებისა და მოდერნიზაციის სისტემა. ყველა ორგანიზაციას შორის, რომელიც ებრძვის მართლმადიდებლობას, განსაკუთრებული ადგილი უპყრია ახალგაზრდათა ქრისტეანულ კავშირს (ინგლ.YMCA - Young Men's Christian Association). ეს ორგანიზაცია, თავისი მიზანსწრაფულობით და საქმიანობით აშკარად მასონურია. ამას ადასტურებს საზღვარგარეთის რუსული მართლმადიდებელი ეკლესიის მღვდელმთავართა კრების მრგვლივმოსავლელი ეპისტოლე (1932 წლის 15/28 აგვისტო), რომელიც განმარტავს, რომ ახალგაზრდების ქრისტეანული კავშირი (შემდგომში YMCA- რედ.) არის ორგანიზაცია, რომელიც სულითა და მიმართულებით მჭიდრო კავშირშია მასონობასთან და დამოკიდებულია მასზე.
თავის პროგრამაში YMCA ქადაგებს და საქმითაც აღასრულებს იმ პრინციპებს, რომელიც მასონობისთვისაა დამახასიათებელი და მასონობის სწავლების საფუძველს წარმოადგენს, კერძოდ:
1) კავშირი ქადაგებს ყველა სარწმუნოების თანასწორობას (სარწმუნოებრივი თვალსაზრისით - რედ.) და კონფესიურ განურჩევლობას; 2) უარყოფს მართლმადიდებლური ეკლესიის დოგმატებასა და საიდუმლოებებს და ჩვენს უფალ იესუ ქრისტეს მიიჩნევს არა ღმერთკაცად, არამედ უბრალო ადამიანად, რომელიც არის რელიგიის ისეთივე დამაარსებელი, როგორებიც იყვნენ ბუდა, კონფუცი, მუჰამედი და სხვა; 3) ის მიელტვის ყველა ადამიანის ინტერნაციონალურ გაერთიანებას, რელიგიის, ეროვნების, კლასებისა და მდგომარეობის მიუხედავად და 4) ცდილობს დედამიწაზე განახორციელოს ღმრთის სასუფეველი, ააშენოს ედემი, მიწიერი სამოთხე, რომელიც მოიტანს საყოველთაო ბედნიერებასა და ნეტარებას.
"ეს საზოგადოება (ანუ YMCA - რედ.), - აცხადებს კავშირის მთავარი მდივანი ი. ფ. ჰეკკერი, - არის ახალგაზრდათა კარგად ორგანიზებული კოოპერაცია, რომლებიც მისდევენ ქრისტეანულ, მაგრამ არა ვიწროეკლესიურ მიმართულებას...". "კავშირი თავის წიაღში არ აღიარებს აღმსარებლობით განსხვავებას, - მის მმართველობაში შედიან სხვადასხვა ეკლესიათა წარმომადგენლები, რაც ორგანიზაციას ანიჭებს ზოგადქრისტეანულ ხასიათს და ხელს უშლის სექტანტური ხასიათის მიღებას" (Ю. Ф. Геккер. Христианский Союз Молодых Людей, стр. 5).
"საზოგადოების შენობა ღიაა ყველა ახალგაზრდისთვის, მიუხედავად მისი რელიგიური შეხედულებისა", - წერს იგივე ავტორი იმავე ნაშრომში (გვ. 6) და განმარტავს, რომ "კავშირის საბოლოო მიზანი, ცხადია, მდგომარეობს ადამიანთა მსოფლიო-ქრისტეანულ გაერთიანებაში, თუმცა არა დოგმატების ურთიერთბრძოლის ან ხალხების ერთი რომელიმე ეკლესიისადმი დამორჩილებით, როგორც აპირებდა ამას ბიზანტიის ეკლესია კონსტანტინე დიდის დროიდან, ან როგორც ამას აკეთებს რომის იერარქია დღევანდლამდე, არამედ კაცობრიობის უანგარო და ყოველმხრივი მომსახურეობის გზით, რელიგიური შემწყნარებლობის განვითარების საფუძველზე" (იქვე. გვ. 217-218).
აქედან ცხადი ხდება, რომ მართლმადიდებლური სარწმუნოება, უდიდესი ისტორიული რელიგია YMCA-ს თვალსაზრისით მხოლოდ სხვა ისეთი რელიგიების გვერდით შეიძლება შეწყნარებულ იქნას, როგორიცაა ადვენტიზმი, მეთოდიზმი, ორმოცდაათიანელობა და სხვა.
სარწმუნოების საქმეში YMCA პრიორიტეტს ანიჭებს გონებას.
YMCA-ს ერთ ერთი ავტორიტეტი პროფ. რაუშენბუში თავის წიგნში "იესუ ქრისტეს სოციალური პრინციპები", რომელიც YMCA-მ გამოსცა, რელიგიასთან დაკავშირებით ასეთ აზრებს გვთავაზობს: "რელიგიის ზეგავლენა შეიძლება ზოგჯერ ცუდიც იყოს, ზოგჯერ კარგიც. ამიტომაც, ყოველთვის იმის სადარაჯოზე უნდა იდგე, რათა რელიგია არ გამოვიდეს გონების კონტროლიდან".
"ჩვენი რელგია განუხრელად უნდა მისდეევდეს მოვლენათა მსვლელობას, რელიგია უნდა პასუხობდეს დროის ყველა მოთხოვნას, ის უნდა შთააგონებდეს ჩვენს ყოველ საქციელს. ადამიანი მოვალეა თავის სულიერ განვითარებასა და გონებრივ ჰორიზონტს მოარგოს რელიგია. საზოგადოებრივი ცხოვრების ახალი ფორმების გამოჩენასთან ერთად, რელიგია ახალ გამოცდას უნდა დაექვემდებაროს საზოგადოებრივი სარგებლიანობის თვალსაზრისით".
"რელიგიას არ შეუძლია არსებობა მხოლოდ თავისი ისტორიული წარსულის ძალით. საჭიროა რელიგიის გამუდმებული განახლება და ყოველი მომდევნო თაობისთვის ზნეობრიობის ახალი ნორმების შემუშავება, რომელიც დროის მოთხოვნილების შესაბამისი იქნება. ასე ფიქრობდა და ამბობდა იესუ ქრისტე, ებრაელი პატრიოტი და უდიდესი წარმომადგენელი ებრაული რელიგიისა".
"იესუ ქრისტემ დააარსა ერთ ერთი უდიადესი რელიგია. ეს იყო კრისტალურად წმიდა და სულიერად ღრმა ადამიანი".
YMCA-ს სხვა ავტორიტეტი, გ. ე. ფოდსიკი, თავის წიგნში "ძე კაცისა" და ამ წიგნის კომენტატორი ქალბატონი ი. როსტოვცევა, რომელმაც ამ წიგნს საკმაოდ ვრცელი წინასიტყვაობა წაუმძღვანა, იგივე აზრებს ავითარებენ და ამბობენ:
"ამ წიგნის ავტორმა მიმართა უკიდურესად გაბედულ და საინტერესო მცდელობას გაეთავისუფლებინა რელიგიათა შორის უდიდესი რელიგიის დამაარსებლის ცოცხალი ადამიანური ხატი, საღვთისმეტყველო, ფილოსოფიური, ისტორიული, კრიტიკული, ლეგენდარულ და მისტიკურ დანაშრევთა მთელი გროვისგან, რომელიც საუკუნეების განმავლობაში შეიქმნა მისი სახელისა და მისი სწავლების ირგვლივ" (გვ. 1) "მათ, ვისი რელიგიური აზროვნება ჯერაც ვერ ბედავს გასცდეს ქრისტეს, როგორც ღმრთის ძის შესახებ არსებული საღვთისმეტყველო შეხედულების ჩარჩოებს და რომლის მიხედვითაც ქრისტე იყო ღმერთი, რომელმაც მიიღო ყოველივე კაცობრივი, გარდა ცოდვისა, მეტად კადნიერად მოეჩვენება გ. ე. ფოსდიკის დამოკიდებულება იესუ ქრისტესადმი, რომლის შესახებაც ის ბუნებრივად და ადამიანურად მეტყველებს... აღგვიწერა რა მთელი მისი ცხოვრება, მოგვცა რა მისი პორტრეტი, როგორც თანამედროვე ადამიანისა, ფოსდიკმა დაამტკიცა, რომ ქრისტე არაფრით განსხვავდება ჩვენგან.
მეტიც, ფოსდიკი ამბობს: "ქრისტეანული სულის სრულყოფილება სულაც არ მომდინარეობდა შეცოდების ბუნებრივი უუნარობისგან, არამედ ქრისტეს უნარიდან დაემარცხებინა ცოდვა და ცდუნება. მაგრამ ყოველმხრივ ჩვენმა მსგავსმა ქრისტემ თავის თავში განახორციელა ღვთაებრიობის იდეა, იდეა თანამედროვე ადამიანისა" (გვ. 3).
"მოძღვარი (ანუ იესუ ქრისტე) თვითონაც დიდი ხნით დახეტიალობდა უღრან ტყეში. და ჩვენთვის მნიშვნელოვანია იმის ცოდნა, როგორ იპოვა მან გზა განათლებისკენ და როგორი იყო ის მანამ" (გვ. 5).
"ერთია თეორიულად იმსჯელო ქრისტეს პიროვნებაზე (ანუ დოგმატებზე) და სხვაა შეისწავლო თვით მისი პიროვნება. ეს კონტრასტი განსაკუთრებით იგრძნობა მაშინ, როდესასც იესუს გარშემო გაჩაღებულ საღვთისმეტყველო კამათიდან თანდათანობით გადავდივართ თვით სახარებაზე და მასში ვხედავთ ქრისტეს ფიგურას" (გვ. 66).
"მოძღვარმა ღმრთის შესახებ სიმართლე საკუთარი განცდებისა და პირადი გამოცდილების საფუძველზე განგვიმარტა" (გვ. 112).
YMCA-ს ხელმძღვანელთა მიერ იესუ ქრისტეს ღვთაებრიობის უარყოფის ბუნებრივი შედეგია ის, რომ ისინი უარყოფენ მქადაგებლობას, საზოგადოებრივ ლოცვებს და მრავალ სხვას, რადგან ეს ყოველივე ხელს უშლის ადამიანთა შორის კავშირის დამყარებას...
"შესანიშნავად ვგრძნობთ, რომ ჩვენს ეკლესიებს მრავალი ნაკლოვანება გააჩნიათ" (Раушенбуш, стр. 171).
"ეკლესიებს აინტერესებთ წვრილმანები (ე. ი. დოგმატები) და ივიწყებენ ისეთ მნიშვნელოვან საკითხს, როგორიცაა სოციალური სამართლიანობა და ადამიანთა ქრისტეანული ძმობა" (Раушенбуш, стр. 174).
"მსოფლიო ცივილიზაციას, - წერს იგივე რაუშენბუში, - უნდა გააჩნდეს ერთი ღმერთში გამაერთიანებელი რწმენა. კაცობრიობას ისეთი რელიგია სჭირდება, რომელიც შთააგონებდა მას ერთობის ძლიერ გრძნობას".
სწორედ ამ რელიგიას ქადაგებს YMCA მიწიერი სამოთხის დასაფუძნებლად, რომელიც ერთი და ყოვლისმომცველი რელიგია უნდა გახდეს, რითაც ხელს შეუწყობენ ადამიანთა გაერთიანებას ეროვნულობის, სოციალური მდგომარეობის, კულტურისა და მსოფლმხედველობის მიუხედავად. ზუსტად ამ მიზნებს ისახავს და მისდევს მსოფლიო მასონობაც.
"სამკუთხედი, - წერს ჰეკკერი, - სოციალური პროგრესის სიმბოლოა. სამკუთხედის ნიშნის ქვეშ ერთიანებიდან საზოგადოებრივი კლასები, ეროვნებები და რელიგიები. უნდა აღვნიშნოთ, რომ YMCA-ს საქმიანობას თუმც ირიბი, მაგრამ მაინც უზარმაზარი მნიშვნელობა გააჩნია, არადგან ის იბრძვის ზოგადსაკაცობრიო იდეალებისთვის და მიისწრაფვის ყველა კლასის, რელიგიისა და ეროვნების დამიანთა გასაერთიანებლად. წითელი სამკუთხედი აგრეთვე წარმოადგენს ადგილობვი, ეროვნულ და საერთაშორისო გაერთიანების სიმბოლოს. ეს არის ერთა მომავალი კავშირის ერთგვარი სიმბოლო" (Ю. Ф. Геккер. Под знаменем красного треугольника).
სხვადასხვა ერების ეს "მომავალი კავშირი" YMCA-ს საბოლოო და სანუკვარი იდეალია; ეს არის ღმრთის სასუფევლის განხორციელება დედამიწაზე. YMCA-ს იდეოლოგთა აზრით, თანამედროვე სახელმწიფო სხვა არაფერია თუ არა ექსპლოატაციისა და ძალადობის ვრცელი სისტემა. ანგარებიანი და უსამართლო წესრიგი, როგორც წარსულის გადმონაშთი, უნდა დაინგრეს და თანამედროვე, მაგრამ დამყაყებული სახელმწიფოების ნანგრევებზე უნდა აშენდეს "ყველა ერისა და ხალხის ერთობა".
YMCA-ს ხელმძღვანელობის აზრით, იესუ ქრისტეს მთელი ცხოვრების აზრი დედამიწაზე ღმრთის სასუფევლის დამყარება იყო, მაგრამ ქრისტეს მოწაფეებმა დაამახინჯეს მისი სწავლება, მისი აზრები, ამიტომაც, კავშირის უმთავრესი მიზანი ქრისტეს პირვანდელ იდეალებთან დაბრუნებაა.
"ღმრთის სასუფეველი (ანუ სამართლიანი სოციალური წყობა) ქრისტეს წარმოდგენაში ყველაზე რეალური სინამდვილე იყო", - წერს პროფ. რაუშენბუში.
"კავშირის იდეალია, - წერს ჰეკერი, - მოამზადოს ნიადაგი ყველა ერისა და ხალხის გასაერთიანებლად, დაამარცხოს უსამართლობა, ძალადობა, უმეცრება, სიღარიებ და შექმნას სოლიდარობა, რომელიც კლასობრივ და რასობრივ დაყოფაზე აღმატებული იქნება. კავშირის სოლიდარობა სულის სოლიდარობას ეფუძნება, რომელიც გამომდინარეობს უსასრულო სულიდან, კაცობრიობის ყველა შვილში რომ ცხოვრობს".
"ზოგადსაკაცობრიო სოლიდარობის მიღწევას, სადაც სამართლიანობა და სიყვარული სუფევს, ჩვენ დედამიწაზე ღმრთის სუფევის დამყარებას ვუწოდებთ. ამ სუფევის შესაძლებლობისადმი რწმენა არა მარტო ჩვენი რწმენაა: მასზე უდიდესი მოაზროვნეები, მართალნი და ძველი წინასწარმეტყველებიც ოცნებობდნენ. ღვთაებრივი მანიფესტი, რომლის მიხედვითაც ქრისტემ დედამიწაზე მოიტანა "მშვიდობა და კაცთა შორის სათნოება", არასოდეს ყოფილა დავიწყებული დედამიწაზე. ქრისტე ცხოვრობდა, ასწავლიდა, შრომობდა და სიკვდილი დაამარცხა იმისთვის, რათა თავისი იდეალი განეხორციელებინა. და ჩვენ გვწამს, რომ საშინელი მსოფლიო ომისა და სისხლიანი რევოლუციის შემდეგ ნაზარეველი გაიმარჯვებს და განახორციელებს თავის სუფევას".
ამ აზრებთან შესაბამისად აკონკრეტებს რა თავის პოზიციას და ამართლებს კავშირის "ქრისტეანულ" სახელწოდებას, ი. ფ. ჰეკერი წერს: "ქრისტეანულ კავშირად რომ დარჩეს, YMCA უნდა მიისწრაფვოდეს კაცობრიობის უმაღლესი იდეალისკენ - დედამიწაზე ღმრთის სუფევის დამყარებისკენ" (Ю. Ф. Геккер. Христианский Союз Молодых Людей, стр. 219–220).
YMCA-ს იდეოლოგიის ასეთი მკვეთრი დაპირისპირება ქრისტესა და მართლმადიდებლური ეკლესიის სწავლებასთან და მისი თანხვედრა მასონობის მიზნებთან და იდეოლოგიასთან საფუძველს გვაძლევს ვამტკიცოთ, რომ YMCA - ეს არის ანტიქრისტეანული, მასონური ორგანიზაცია.
ძირითადი ქრისტეანული პრინციპი, ჩვენი უფლის, იესუ ქრისტეს პირდაპირი აღთქმა ღაღადებს: "მეუფებაჲ ჩემი არა ამის სოფლისაგანი არს" (იოანე 18:36). მაშინ როდესაც YMCA-ს მესიანიზმი აგებულია უკუპრინციპზე - მიწიერი მეუფების დამყარებაზე. ეს არის ებრაული მესიანიზმი, რომელიც იმაში მდგომარეობს, რომ ებრაელი მესია, - ეს არის დედამიწის, კაცობრიობის მომავალი მეფე, რომელიც ყველა სხვა ხალხის მეფეც იქნება. სწორედ ამ მესიანური წინააღმდეგობის გამო აცვეს ჯვარს იუდეველებმა იესუ ქრისტე, რომელიც ასწავლიდა, - "მეუფებაჲ ჩემი არა ამის სოფლისაგანი არს" (იოანე 18:36).
YMCA-ს მიერ დეკლარირებული მიზანი და საქმიანობა - სამოთხის შექმნა დედამიწაზე - არა მხოლოდ მართლმადიდებლურ სარწმუნოებას ეწინააღმდეგება, არამედ მთლიანად ეთანხმება მასონობის საბოლოო მიზანს. ყურადღებით თუ დავაკვირდებით იგივე შინაარსს ვიპოვით YMCA-ს სიმბოლიკაშიც.
აი რას წერს წრეში ჩახატული სამკუთხედისა და ტეტრაგრამის მნიშვნელობაზე მასონობის, კერძოდ კი მასონური სიმბოლიკის მკვლევარი, ს. ა. ნილუსი:
"მკითხველისთვის, ვფიქრობ, განსაკუთრებული მტკიცებულების გარეშეც ნათელი იქნება, რომ მასონობის ბეჭედი და მომავალი ანტიქრისტეს ბეჭედი ერთი და იგივე იქნება". ჯერ კიდევ იმპერატორ ალექსანდრე I-ის დროს გამოცემულ რუს მასონთა გამოცემებში მინახავს ერთგვარი გეომეტრიული ფიგურა, რომელიც ასეა გამოსახული:
თავის სიმბოლოდ YMCA-მ აირჩია გადმოყირავებული სამკუთხედი. ეს არის მასონობის სიმბოლო, რომელმაც, თავის მხრივ, ეს სიმბოლო ებრაული კაბალიდან აიღო, სადაც ის წარმოადგენს ეშმაკის სიმბოლოს. წარმოადგენდა რა მასონობის მცირე ბეჭედს, ტოლგვერდა სამკუთხედი, რომელიც წვერით მიმართულია ქვემოთ, საერთოდ დამახასიათებელია მასონობასთან დაკავშირებული ორგანიზაციებისთვის. YMCA ამ სიმბოლოს აწითლებს და ამატებს ხარიხას, კადონს, რომელზეც გამოსახულია ახალგაზრდათა ქრისტეანული კავშირის აბრევიატურა: YMCA.
როზენკრეიცერები ასეთივე სამკუთხედში ვარდს ათავსებენ. საბჭოთა საკონსულოები ამ სამკუთხედს თავის ქვეშევრდომთა პასპორტებში ათავსებდნენ, და ეს იყო საკონსულოს ბეჭედი.
მასზე კი წარწერაა: "ექვსი დღის შესაქმის საიდუმლო". რამდენად დიდი იყო ჩემი გაკვირვება, როდესაც საფრანგეთში მასონ დრიუმონისა და ძმათა მისთა ძალადობის გამოკვლევის შედეგად შევიტყვე, რომ ეს ფიგურა "კაბალისტურ ტეტრაგრამად" და "სოლომონის ბეჭდად" იწოდება, ამავე დროს კი ის წარმოადგენს მსოფლიო მასონობის დიდ, სახელმწიფო ბეჭედს, რომელიც ზოგჯერ ასეც გამოისახება:
წრე. ორი ურთიერთგადაჯვარედინებული ტოლგვერდა სამკუთხედი, რომელთაგან ერთს წვერი მიმართული აქვს ზემოთ, მეორეს კი ქვემოთ, და ციფრი 6, რომელიც ორივე სამკუთხედის კუთხეებშია ჩახატული.
ასევე შევიტყვე, რომ არსებობს იგივე ბეჭდის ორი სახესხვაობა, - იმავე მასონობის საშუალო და მცირე ბეჭდები, სადაც საშუალო და მცირე გამოისახება ისე, როგორც ეს ქვემოთ მოცემულ ნახატებზეა გამოსახული:
როდესაც ყოველივე ზემოთთქმულიდან გამომდინარე მივედი იმ დასკვნამდე, რომ მასონობა ეს არის ეშმაკის ღმრთისმბრძოლობა, რომელსაც ის ღმრთის ქმნილების, ადამიანის ხელით ჩვენი უფლის, იესუ ქრისტეს წინააღმდეგ აწარმოებს, ამ მასონური ბეჭდების ყველა ნაირსახეობაში სხვა რამეც მენიშნა, კერძოდ, ამ ღმრთისმბრძოლობის გრაფიკული გამოსახულება, - დაცემული ანგელოზის, "მთიების" ("ცისკრის ვარსკვლავი") (ისაია 12:14-15), იგივე ლუციფერის, იგვე ეშმაკის ოდითგანდელი ბრძოლა სამიპოსტასოვან ღმერთთან.
წრე - არის მარადისობა.
6 - სამიპოსტასოვანი ღმერთი
7 - ეშმაკი.
ისაიას წინასწარმეტყველების მიხედვით ეშმაკმა განიზრახა უზენასისადმი გატოლება, რომელსაც ასეთი სიტყვებით გადმოგვცემს: "როგორ ჩამოემხე ციდან, მთიებო, ძეო განთიადისა! მიწას დაენარცხე, ხალხთა მტარვალო! გუშინ ამბობდი: ცად ავხდები, ღვთის ვარსკვლავთა ზემოთ ტახტს დავიდგამ და დავჯდები საკრებულო მთაზე, ჩრდილო კალთებზე. მაღლა ღრუბლებში ავიჭრები, უზენაესს გავუტოლდებიო! მაგრამ შავეთში ჩადიხარ, ქვესკნელის უფსკრულებში. შენი შემხედვარი მოგაშტერდება, ჩაფიქრდება: ეს ის კაცია, მიწას რომ არყევდა, სამეფოებს რომ აზანზარებდა?როგორ ჩამოემხე ციდან, მთიებო, ძეო განთიადისა! მიწას დაენარცხე, ხალხთა მტარვალო!" (ისაია 14:12-16). კაბალისტური ტეტრაგრამა, ანუ მასონური "სოლომონის ბეჭედი", ეშმაკს ტოლგვერდა სამკუთხედით გამოსახავს (შესაძლოა იმიტომაც, რომ მასონური ტრადიციით ასე გამოისახება ღმერთის სიმბოლო, ოღონდ წვერით ზემოთ. სერგი ნილუსის აზრით ეს მართლმადიდებლური ტრადიციაც არის, რაც მეტად საეჭვოა. შესაძლოა ნილუსს ასეთი შთაბეჭდილება რუსეთის მართლმადიდებელი ეკლესიების შემხედვარეს გაუჩნდა, რადგან იქ ამგვარი სამკუთხედი "ამშვენებს" უამრავ ეკლესიას - რედ.). ამრიგად, მასონურ ტრადიციაში თუ სამკუთხედი ზემოთ აწეული წვერით ღმერთის სიმბოლოა, იგივე სამკუთხედი ქვემოთ მიმართული წვერით, დაცემული ანგელოზის, პირველი სამკუთხედის ტოლფარდის, მისი გატოლების მსურველის, - ეშმაკის სიმბოლოა.
საუკუნითგან, დაიწყო რა ერთ გარკვეულ მომენტში ეშმაკის ბრძოლა ღმრთის წინააღმდეგ, მარადისობაში გადაიტყორცნება. მასონური ბეჭედი და კაბალის ტეტრაგრამა ამ ღმრთისმბრძოლობას გრაფიკულად, ერთმანეთის გადამკვეთი ორი ტოლფერდა სამკუთხედით გამოხატავს, ხოლო ამ ბრძოლის ვადა წრით, ანუ მარადიულობით გამოისახება.
კაბალისადმი მიძღვნილ წიგნებში, ეს საიდუმლო კიდევ უფრო მკაფიოდ და შემდენაირად გამოისახება:
კაბალისტების რწმენით, ტეტრაგრამა ეს არის მაგიის უკანასკნელი სიტყვა და ნიშნავს: "მე ვარ ის, ვინც იქნება" (საპირისპირო გამოთქმა იმისა, რასაც ღმერთი ამბობს თავის თავზე და რაიც მოსეს უთხრა: "მე ვარ ის, ვინც ვარ").
ამ ფიგურაში ჩვენ ვხედავთ, რომ ღმრთის სამკუთხედი წარმოდგენილია მუქი ფერით, მის წვერზე წარწერილია "ალფა". იმავე ფიგურაში ეშმაკის სამკუთხედი ნათელი ფერითაა გამოსახული და მის წვერს "ომეგა" აწერია. ლეგენდა ადონირამზე გვაძლევს ამ საიდუმლოს გასაღებს იმ თვისებების მიხედვით, რასაც ის მიაწერს ღმერთსა და ეშმაკს. ღმრთის სამკუთხედი იმიტომ არის მუქი, რომ ადონაი-ღმერთი ამ ლეგენდის მიხედვით - ბოროტების ღმერთია, ხოლო ეშმაკი-მთიები - სიკეთისა, რის გამოც მისი სამკუთხედი ნათელი ფერისაა.
მაგრამ საღმრთო გამოცხადების გაუკუღმართების მცდელობა კიდევ უფრო შორს მიდის. "მე ვარ ანი და ჰაე (ბერძნულშია "ალფა" და "ომეგა" - ანბანის პირველი და ბოლო ასოები - რედ.), პირველი და უკანასკნელი, დასაბამი და დასასრული" (გამოცხ. 22:13) - ასე ამბობს იოანეს გამოცხადებაში "წმიდა საყდარზე მჯდომარე". მაგრამ კაბალისა და მასონობის "სოლომონის ბეჭედში" ისეა წარმოდგენილი, რომ "ბოროტი ღმერთი" არის "ალფა", ხოლო კეთილი ღმერთი - "ომეგა" (ანუ უკანასკნელი). ტეტრაგრამის ორი გადაკვეთილი სამკუთხედიდან იშვება ახალი ფიგურა ექვსქიმიანი ვარსკვლავი, რომელიც წრეში წარმოადგენს სატანის უკიდურეს უგუნურებას - მარადიულობისა და მთელი სამყაროს წრეში ღმრთის დამარცხებას და თავისი სახელის დაყენებას ღმრთის სახელის ადგილზე. სატანა არის "ალფა და ომეგა", უკანასკნელი, რომელიც გახდება პირველიცა და უკანასკნელიც - "ის, ვინც იქნება", ანუ ახლა ეშმაკია, მაგრამ მოვა დრო და ის "ღმერთი გახდება" (Нилус. Великое в малом.)
როგორც ზემოთთქმულიდან ჩანს YMCA, თავისი იდეოლოგიითა და სიმბოლიკით ანტიქრისტეანული და მასონური ორგანიზაციაა. YMCA არის ანტირელიგიური ბრძოლის შტაბი. ეს ბრძოლა მიმდინარეობს ქრისტეანობის წინააღმდეგ, უმთავრესად კი მართლმადიდებლობასთან.
ამ ბრძოლაში წარმატების მისაღწევად YMCA თავის გარშემო იკრებს ანტიქრისტეანულ ძალებს, მხარს უჭერს მათ მატერიალურად და ხელმძღვანელობს მათ მუშაობას.
apocalypse.ge
უცხოეთის მართლმადიდებელი ეკლესია და მასონობა.
ემიგრაციაში, სადაც მართლმადიდებლობის ღია დევნა შეუძლებელია, გამოიყენება გახრწყნის, განხეთქილების, მწვალებლობებისა და მოდერნიზაციის სისტემა. ყველა ორგანიზაციას შორის, რომელიც ებრძვის მართლმადიდებლობას, განსაკუთრებული ადგილი უპყრია ახალგაზრდათა ქრისტეანულ კავშირს (ინგლ.YMCA - Young Men's Christian Association). ეს ორგანიზაცია, თავისი მიზანსწრაფულობით და საქმიანობით აშკარად მასონურია. ამას ადასტურებს საზღვარგარეთის რუსული მართლმადიდებელი ეკლესიის მღვდელმთავართა კრების მრგვლივმოსავლელი ეპისტოლე (1932 წლის 15/28 აგვისტო), რომელიც განმარტავს, რომ ახალგაზრდების ქრისტეანული კავშირი (შემდგომში YMCA- რედ.) არის ორგანიზაცია, რომელიც სულითა და მიმართულებით მჭიდრო კავშირშია მასონობასთან და დამოკიდებულია მასზე.
თავის პროგრამაში YMCA ქადაგებს და საქმითაც აღასრულებს იმ პრინციპებს, რომელიც მასონობისთვისაა დამახასიათებელი და მასონობის სწავლების საფუძველს წარმოადგენს, კერძოდ:
1) კავშირი ქადაგებს ყველა სარწმუნოების თანასწორობას (სარწმუნოებრივი თვალსაზრისით - რედ.) და კონფესიურ განურჩევლობას; 2) უარყოფს მართლმადიდებლური ეკლესიის დოგმატებასა და საიდუმლოებებს და ჩვენს უფალ იესუ ქრისტეს მიიჩნევს არა ღმერთკაცად, არამედ უბრალო ადამიანად, რომელიც არის რელიგიის ისეთივე დამაარსებელი, როგორებიც იყვნენ ბუდა, კონფუცი, მუჰამედი და სხვა; 3) ის მიელტვის ყველა ადამიანის ინტერნაციონალურ გაერთიანებას, რელიგიის, ეროვნების, კლასებისა და მდგომარეობის მიუხედავად და 4) ცდილობს დედამიწაზე განახორციელოს ღმრთის სასუფეველი, ააშენოს ედემი, მიწიერი სამოთხე, რომელიც მოიტანს საყოველთაო ბედნიერებასა და ნეტარებას.
"ეს საზოგადოება (ანუ YMCA - რედ.), - აცხადებს კავშირის მთავარი მდივანი ი. ფ. ჰეკკერი, - არის ახალგაზრდათა კარგად ორგანიზებული კოოპერაცია, რომლებიც მისდევენ ქრისტეანულ, მაგრამ არა ვიწროეკლესიურ მიმართულებას...". "კავშირი თავის წიაღში არ აღიარებს აღმსარებლობით განსხვავებას, - მის მმართველობაში შედიან სხვადასხვა ეკლესიათა წარმომადგენლები, რაც ორგანიზაციას ანიჭებს ზოგადქრისტეანულ ხასიათს და ხელს უშლის სექტანტური ხასიათის მიღებას" (Ю. Ф. Геккер. Христианский Союз Молодых Людей, стр. 5).
"საზოგადოების შენობა ღიაა ყველა ახალგაზრდისთვის, მიუხედავად მისი რელიგიური შეხედულებისა", - წერს იგივე ავტორი იმავე ნაშრომში (გვ. 6) და განმარტავს, რომ "კავშირის საბოლოო მიზანი, ცხადია, მდგომარეობს ადამიანთა მსოფლიო-ქრისტეანულ გაერთიანებაში, თუმცა არა დოგმატების ურთიერთბრძოლის ან ხალხების ერთი რომელიმე ეკლესიისადმი დამორჩილებით, როგორც აპირებდა ამას ბიზანტიის ეკლესია კონსტანტინე დიდის დროიდან, ან როგორც ამას აკეთებს რომის იერარქია დღევანდლამდე, არამედ კაცობრიობის უანგარო და ყოველმხრივი მომსახურეობის გზით, რელიგიური შემწყნარებლობის განვითარების საფუძველზე" (იქვე. გვ. 217-218).
აქედან ცხადი ხდება, რომ მართლმადიდებლური სარწმუნოება, უდიდესი ისტორიული რელიგია YMCA-ს თვალსაზრისით მხოლოდ სხვა ისეთი რელიგიების გვერდით შეიძლება შეწყნარებულ იქნას, როგორიცაა ადვენტიზმი, მეთოდიზმი, ორმოცდაათიანელობა და სხვა.
სარწმუნოების საქმეში YMCA პრიორიტეტს ანიჭებს გონებას.
YMCA-ს ერთ ერთი ავტორიტეტი პროფ. რაუშენბუში თავის წიგნში "იესუ ქრისტეს სოციალური პრინციპები", რომელიც YMCA-მ გამოსცა, რელიგიასთან დაკავშირებით ასეთ აზრებს გვთავაზობს: "რელიგიის ზეგავლენა შეიძლება ზოგჯერ ცუდიც იყოს, ზოგჯერ კარგიც. ამიტომაც, ყოველთვის იმის სადარაჯოზე უნდა იდგე, რათა რელიგია არ გამოვიდეს გონების კონტროლიდან".
"ჩვენი რელგია განუხრელად უნდა მისდეევდეს მოვლენათა მსვლელობას, რელიგია უნდა პასუხობდეს დროის ყველა მოთხოვნას, ის უნდა შთააგონებდეს ჩვენს ყოველ საქციელს. ადამიანი მოვალეა თავის სულიერ განვითარებასა და გონებრივ ჰორიზონტს მოარგოს რელიგია. საზოგადოებრივი ცხოვრების ახალი ფორმების გამოჩენასთან ერთად, რელიგია ახალ გამოცდას უნდა დაექვემდებაროს საზოგადოებრივი სარგებლიანობის თვალსაზრისით".
"რელიგიას არ შეუძლია არსებობა მხოლოდ თავისი ისტორიული წარსულის ძალით. საჭიროა რელიგიის გამუდმებული განახლება და ყოველი მომდევნო თაობისთვის ზნეობრიობის ახალი ნორმების შემუშავება, რომელიც დროის მოთხოვნილების შესაბამისი იქნება. ასე ფიქრობდა და ამბობდა იესუ ქრისტე, ებრაელი პატრიოტი და უდიდესი წარმომადგენელი ებრაული რელიგიისა".
"იესუ ქრისტემ დააარსა ერთ ერთი უდიადესი რელიგია. ეს იყო კრისტალურად წმიდა და სულიერად ღრმა ადამიანი".
YMCA-ს სხვა ავტორიტეტი, გ. ე. ფოდსიკი, თავის წიგნში "ძე კაცისა" და ამ წიგნის კომენტატორი ქალბატონი ი. როსტოვცევა, რომელმაც ამ წიგნს საკმაოდ ვრცელი წინასიტყვაობა წაუმძღვანა, იგივე აზრებს ავითარებენ და ამბობენ:
"ამ წიგნის ავტორმა მიმართა უკიდურესად გაბედულ და საინტერესო მცდელობას გაეთავისუფლებინა რელიგიათა შორის უდიდესი რელიგიის დამაარსებლის ცოცხალი ადამიანური ხატი, საღვთისმეტყველო, ფილოსოფიური, ისტორიული, კრიტიკული, ლეგენდარულ და მისტიკურ დანაშრევთა მთელი გროვისგან, რომელიც საუკუნეების განმავლობაში შეიქმნა მისი სახელისა და მისი სწავლების ირგვლივ" (გვ. 1) "მათ, ვისი რელიგიური აზროვნება ჯერაც ვერ ბედავს გასცდეს ქრისტეს, როგორც ღმრთის ძის შესახებ არსებული საღვთისმეტყველო შეხედულების ჩარჩოებს და რომლის მიხედვითაც ქრისტე იყო ღმერთი, რომელმაც მიიღო ყოველივე კაცობრივი, გარდა ცოდვისა, მეტად კადნიერად მოეჩვენება გ. ე. ფოსდიკის დამოკიდებულება იესუ ქრისტესადმი, რომლის შესახებაც ის ბუნებრივად და ადამიანურად მეტყველებს... აღგვიწერა რა მთელი მისი ცხოვრება, მოგვცა რა მისი პორტრეტი, როგორც თანამედროვე ადამიანისა, ფოსდიკმა დაამტკიცა, რომ ქრისტე არაფრით განსხვავდება ჩვენგან.
მეტიც, ფოსდიკი ამბობს: "ქრისტეანული სულის სრულყოფილება სულაც არ მომდინარეობდა შეცოდების ბუნებრივი უუნარობისგან, არამედ ქრისტეს უნარიდან დაემარცხებინა ცოდვა და ცდუნება. მაგრამ ყოველმხრივ ჩვენმა მსგავსმა ქრისტემ თავის თავში განახორციელა ღვთაებრიობის იდეა, იდეა თანამედროვე ადამიანისა" (გვ. 3).
"მოძღვარი (ანუ იესუ ქრისტე) თვითონაც დიდი ხნით დახეტიალობდა უღრან ტყეში. და ჩვენთვის მნიშვნელოვანია იმის ცოდნა, როგორ იპოვა მან გზა განათლებისკენ და როგორი იყო ის მანამ" (გვ. 5).
"ერთია თეორიულად იმსჯელო ქრისტეს პიროვნებაზე (ანუ დოგმატებზე) და სხვაა შეისწავლო თვით მისი პიროვნება. ეს კონტრასტი განსაკუთრებით იგრძნობა მაშინ, როდესასც იესუს გარშემო გაჩაღებულ საღვთისმეტყველო კამათიდან თანდათანობით გადავდივართ თვით სახარებაზე და მასში ვხედავთ ქრისტეს ფიგურას" (გვ. 66).
"მოძღვარმა ღმრთის შესახებ სიმართლე საკუთარი განცდებისა და პირადი გამოცდილების საფუძველზე განგვიმარტა" (გვ. 112).
YMCA-ს ხელმძღვანელთა მიერ იესუ ქრისტეს ღვთაებრიობის უარყოფის ბუნებრივი შედეგია ის, რომ ისინი უარყოფენ მქადაგებლობას, საზოგადოებრივ ლოცვებს და მრავალ სხვას, რადგან ეს ყოველივე ხელს უშლის ადამიანთა შორის კავშირის დამყარებას...
"შესანიშნავად ვგრძნობთ, რომ ჩვენს ეკლესიებს მრავალი ნაკლოვანება გააჩნიათ" (Раушенбуш, стр. 171).
"ეკლესიებს აინტერესებთ წვრილმანები (ე. ი. დოგმატები) და ივიწყებენ ისეთ მნიშვნელოვან საკითხს, როგორიცაა სოციალური სამართლიანობა და ადამიანთა ქრისტეანული ძმობა" (Раушенбуш, стр. 174).
"მსოფლიო ცივილიზაციას, - წერს იგივე რაუშენბუში, - უნდა გააჩნდეს ერთი ღმერთში გამაერთიანებელი რწმენა. კაცობრიობას ისეთი რელიგია სჭირდება, რომელიც შთააგონებდა მას ერთობის ძლიერ გრძნობას".
სწორედ ამ რელიგიას ქადაგებს YMCA მიწიერი სამოთხის დასაფუძნებლად, რომელიც ერთი და ყოვლისმომცველი რელიგია უნდა გახდეს, რითაც ხელს შეუწყობენ ადამიანთა გაერთიანებას ეროვნულობის, სოციალური მდგომარეობის, კულტურისა და მსოფლმხედველობის მიუხედავად. ზუსტად ამ მიზნებს ისახავს და მისდევს მსოფლიო მასონობაც.
"სამკუთხედი, - წერს ჰეკკერი, - სოციალური პროგრესის სიმბოლოა. სამკუთხედის ნიშნის ქვეშ ერთიანებიდან საზოგადოებრივი კლასები, ეროვნებები და რელიგიები. უნდა აღვნიშნოთ, რომ YMCA-ს საქმიანობას თუმც ირიბი, მაგრამ მაინც უზარმაზარი მნიშვნელობა გააჩნია, არადგან ის იბრძვის ზოგადსაკაცობრიო იდეალებისთვის და მიისწრაფვის ყველა კლასის, რელიგიისა და ეროვნების დამიანთა გასაერთიანებლად. წითელი სამკუთხედი აგრეთვე წარმოადგენს ადგილობვი, ეროვნულ და საერთაშორისო გაერთიანების სიმბოლოს. ეს არის ერთა მომავალი კავშირის ერთგვარი სიმბოლო" (Ю. Ф. Геккер. Под знаменем красного треугольника).
სხვადასხვა ერების ეს "მომავალი კავშირი" YMCA-ს საბოლოო და სანუკვარი იდეალია; ეს არის ღმრთის სასუფევლის განხორციელება დედამიწაზე. YMCA-ს იდეოლოგთა აზრით, თანამედროვე სახელმწიფო სხვა არაფერია თუ არა ექსპლოატაციისა და ძალადობის ვრცელი სისტემა. ანგარებიანი და უსამართლო წესრიგი, როგორც წარსულის გადმონაშთი, უნდა დაინგრეს და თანამედროვე, მაგრამ დამყაყებული სახელმწიფოების ნანგრევებზე უნდა აშენდეს "ყველა ერისა და ხალხის ერთობა".
YMCA-ს ხელმძღვანელობის აზრით, იესუ ქრისტეს მთელი ცხოვრების აზრი დედამიწაზე ღმრთის სასუფევლის დამყარება იყო, მაგრამ ქრისტეს მოწაფეებმა დაამახინჯეს მისი სწავლება, მისი აზრები, ამიტომაც, კავშირის უმთავრესი მიზანი ქრისტეს პირვანდელ იდეალებთან დაბრუნებაა.
"ღმრთის სასუფეველი (ანუ სამართლიანი სოციალური წყობა) ქრისტეს წარმოდგენაში ყველაზე რეალური სინამდვილე იყო", - წერს პროფ. რაუშენბუში.
"კავშირის იდეალია, - წერს ჰეკერი, - მოამზადოს ნიადაგი ყველა ერისა და ხალხის გასაერთიანებლად, დაამარცხოს უსამართლობა, ძალადობა, უმეცრება, სიღარიებ და შექმნას სოლიდარობა, რომელიც კლასობრივ და რასობრივ დაყოფაზე აღმატებული იქნება. კავშირის სოლიდარობა სულის სოლიდარობას ეფუძნება, რომელიც გამომდინარეობს უსასრულო სულიდან, კაცობრიობის ყველა შვილში რომ ცხოვრობს".
"ზოგადსაკაცობრიო სოლიდარობის მიღწევას, სადაც სამართლიანობა და სიყვარული სუფევს, ჩვენ დედამიწაზე ღმრთის სუფევის დამყარებას ვუწოდებთ. ამ სუფევის შესაძლებლობისადმი რწმენა არა მარტო ჩვენი რწმენაა: მასზე უდიდესი მოაზროვნეები, მართალნი და ძველი წინასწარმეტყველებიც ოცნებობდნენ. ღვთაებრივი მანიფესტი, რომლის მიხედვითაც ქრისტემ დედამიწაზე მოიტანა "მშვიდობა და კაცთა შორის სათნოება", არასოდეს ყოფილა დავიწყებული დედამიწაზე. ქრისტე ცხოვრობდა, ასწავლიდა, შრომობდა და სიკვდილი დაამარცხა იმისთვის, რათა თავისი იდეალი განეხორციელებინა. და ჩვენ გვწამს, რომ საშინელი მსოფლიო ომისა და სისხლიანი რევოლუციის შემდეგ ნაზარეველი გაიმარჯვებს და განახორციელებს თავის სუფევას".
ამ აზრებთან შესაბამისად აკონკრეტებს რა თავის პოზიციას და ამართლებს კავშირის "ქრისტეანულ" სახელწოდებას, ი. ფ. ჰეკერი წერს: "ქრისტეანულ კავშირად რომ დარჩეს, YMCA უნდა მიისწრაფვოდეს კაცობრიობის უმაღლესი იდეალისკენ - დედამიწაზე ღმრთის სუფევის დამყარებისკენ" (Ю. Ф. Геккер. Христианский Союз Молодых Людей, стр. 219–220).
YMCA-ს იდეოლოგიის ასეთი მკვეთრი დაპირისპირება ქრისტესა და მართლმადიდებლური ეკლესიის სწავლებასთან და მისი თანხვედრა მასონობის მიზნებთან და იდეოლოგიასთან საფუძველს გვაძლევს ვამტკიცოთ, რომ YMCA - ეს არის ანტიქრისტეანული, მასონური ორგანიზაცია.
ძირითადი ქრისტეანული პრინციპი, ჩვენი უფლის, იესუ ქრისტეს პირდაპირი აღთქმა ღაღადებს: "მეუფებაჲ ჩემი არა ამის სოფლისაგანი არს" (იოანე 18:36). მაშინ როდესაც YMCA-ს მესიანიზმი აგებულია უკუპრინციპზე - მიწიერი მეუფების დამყარებაზე. ეს არის ებრაული მესიანიზმი, რომელიც იმაში მდგომარეობს, რომ ებრაელი მესია, - ეს არის დედამიწის, კაცობრიობის მომავალი მეფე, რომელიც ყველა სხვა ხალხის მეფეც იქნება. სწორედ ამ მესიანური წინააღმდეგობის გამო აცვეს ჯვარს იუდეველებმა იესუ ქრისტე, რომელიც ასწავლიდა, - "მეუფებაჲ ჩემი არა ამის სოფლისაგანი არს" (იოანე 18:36).
YMCA-ს მიერ დეკლარირებული მიზანი და საქმიანობა - სამოთხის შექმნა დედამიწაზე - არა მხოლოდ მართლმადიდებლურ სარწმუნოებას ეწინააღმდეგება, არამედ მთლიანად ეთანხმება მასონობის საბოლოო მიზანს. ყურადღებით თუ დავაკვირდებით იგივე შინაარსს ვიპოვით YMCA-ს სიმბოლიკაშიც.
აი რას წერს წრეში ჩახატული სამკუთხედისა და ტეტრაგრამის მნიშვნელობაზე მასონობის, კერძოდ კი მასონური სიმბოლიკის მკვლევარი, ს. ა. ნილუსი:
"მკითხველისთვის, ვფიქრობ, განსაკუთრებული მტკიცებულების გარეშეც ნათელი იქნება, რომ მასონობის ბეჭედი და მომავალი ანტიქრისტეს ბეჭედი ერთი და იგივე იქნება". ჯერ კიდევ იმპერატორ ალექსანდრე I-ის დროს გამოცემულ რუს მასონთა გამოცემებში მინახავს ერთგვარი გეომეტრიული ფიგურა, რომელიც ასეა გამოსახული:
თავის სიმბოლოდ YMCA-მ აირჩია გადმოყირავებული სამკუთხედი. ეს არის მასონობის სიმბოლო, რომელმაც, თავის მხრივ, ეს სიმბოლო ებრაული კაბალიდან აიღო, სადაც ის წარმოადგენს ეშმაკის სიმბოლოს. წარმოადგენდა რა მასონობის მცირე ბეჭედს, ტოლგვერდა სამკუთხედი, რომელიც წვერით მიმართულია ქვემოთ, საერთოდ დამახასიათებელია მასონობასთან დაკავშირებული ორგანიზაციებისთვის. YMCA ამ სიმბოლოს აწითლებს და ამატებს ხარიხას, კადონს, რომელზეც გამოსახულია ახალგაზრდათა ქრისტეანული კავშირის აბრევიატურა: YMCA.
როზენკრეიცერები ასეთივე სამკუთხედში ვარდს ათავსებენ. საბჭოთა საკონსულოები ამ სამკუთხედს თავის ქვეშევრდომთა პასპორტებში ათავსებდნენ, და ეს იყო საკონსულოს ბეჭედი.
მასზე კი წარწერაა: "ექვსი დღის შესაქმის საიდუმლო". რამდენად დიდი იყო ჩემი გაკვირვება, როდესაც საფრანგეთში მასონ დრიუმონისა და ძმათა მისთა ძალადობის გამოკვლევის შედეგად შევიტყვე, რომ ეს ფიგურა "კაბალისტურ ტეტრაგრამად" და "სოლომონის ბეჭდად" იწოდება, ამავე დროს კი ის წარმოადგენს მსოფლიო მასონობის დიდ, სახელმწიფო ბეჭედს, რომელიც ზოგჯერ ასეც გამოისახება:
წრე. ორი ურთიერთგადაჯვარედინებული ტოლგვერდა სამკუთხედი, რომელთაგან ერთს წვერი მიმართული აქვს ზემოთ, მეორეს კი ქვემოთ, და ციფრი 6, რომელიც ორივე სამკუთხედის კუთხეებშია ჩახატული.
ასევე შევიტყვე, რომ არსებობს იგივე ბეჭდის ორი სახესხვაობა, - იმავე მასონობის საშუალო და მცირე ბეჭდები, სადაც საშუალო და მცირე გამოისახება ისე, როგორც ეს ქვემოთ მოცემულ ნახატებზეა გამოსახული:
როდესაც ყოველივე ზემოთთქმულიდან გამომდინარე მივედი იმ დასკვნამდე, რომ მასონობა ეს არის ეშმაკის ღმრთისმბრძოლობა, რომელსაც ის ღმრთის ქმნილების, ადამიანის ხელით ჩვენი უფლის, იესუ ქრისტეს წინააღმდეგ აწარმოებს, ამ მასონური ბეჭდების ყველა ნაირსახეობაში სხვა რამეც მენიშნა, კერძოდ, ამ ღმრთისმბრძოლობის გრაფიკული გამოსახულება, - დაცემული ანგელოზის, "მთიების" ("ცისკრის ვარსკვლავი") (ისაია 12:14-15), იგივე ლუციფერის, იგვე ეშმაკის ოდითგანდელი ბრძოლა სამიპოსტასოვან ღმერთთან.
წრე - არის მარადისობა.
6 - სამიპოსტასოვანი ღმერთი
7 - ეშმაკი.
ისაიას წინასწარმეტყველების მიხედვით ეშმაკმა განიზრახა უზენასისადმი გატოლება, რომელსაც ასეთი სიტყვებით გადმოგვცემს: "როგორ ჩამოემხე ციდან, მთიებო, ძეო განთიადისა! მიწას დაენარცხე, ხალხთა მტარვალო! გუშინ ამბობდი: ცად ავხდები, ღვთის ვარსკვლავთა ზემოთ ტახტს დავიდგამ და დავჯდები საკრებულო მთაზე, ჩრდილო კალთებზე. მაღლა ღრუბლებში ავიჭრები, უზენაესს გავუტოლდებიო! მაგრამ შავეთში ჩადიხარ, ქვესკნელის უფსკრულებში. შენი შემხედვარი მოგაშტერდება, ჩაფიქრდება: ეს ის კაცია, მიწას რომ არყევდა, სამეფოებს რომ აზანზარებდა?როგორ ჩამოემხე ციდან, მთიებო, ძეო განთიადისა! მიწას დაენარცხე, ხალხთა მტარვალო!" (ისაია 14:12-16). კაბალისტური ტეტრაგრამა, ანუ მასონური "სოლომონის ბეჭედი", ეშმაკს ტოლგვერდა სამკუთხედით გამოსახავს (შესაძლოა იმიტომაც, რომ მასონური ტრადიციით ასე გამოისახება ღმერთის სიმბოლო, ოღონდ წვერით ზემოთ. სერგი ნილუსის აზრით ეს მართლმადიდებლური ტრადიციაც არის, რაც მეტად საეჭვოა. შესაძლოა ნილუსს ასეთი შთაბეჭდილება რუსეთის მართლმადიდებელი ეკლესიების შემხედვარეს გაუჩნდა, რადგან იქ ამგვარი სამკუთხედი "ამშვენებს" უამრავ ეკლესიას - რედ.). ამრიგად, მასონურ ტრადიციაში თუ სამკუთხედი ზემოთ აწეული წვერით ღმერთის სიმბოლოა, იგივე სამკუთხედი ქვემოთ მიმართული წვერით, დაცემული ანგელოზის, პირველი სამკუთხედის ტოლფარდის, მისი გატოლების მსურველის, - ეშმაკის სიმბოლოა.
საუკუნითგან, დაიწყო რა ერთ გარკვეულ მომენტში ეშმაკის ბრძოლა ღმრთის წინააღმდეგ, მარადისობაში გადაიტყორცნება. მასონური ბეჭედი და კაბალის ტეტრაგრამა ამ ღმრთისმბრძოლობას გრაფიკულად, ერთმანეთის გადამკვეთი ორი ტოლფერდა სამკუთხედით გამოხატავს, ხოლო ამ ბრძოლის ვადა წრით, ანუ მარადიულობით გამოისახება.
კაბალისადმი მიძღვნილ წიგნებში, ეს საიდუმლო კიდევ უფრო მკაფიოდ და შემდენაირად გამოისახება:
კაბალისტების რწმენით, ტეტრაგრამა ეს არის მაგიის უკანასკნელი სიტყვა და ნიშნავს: "მე ვარ ის, ვინც იქნება" (საპირისპირო გამოთქმა იმისა, რასაც ღმერთი ამბობს თავის თავზე და რაიც მოსეს უთხრა: "მე ვარ ის, ვინც ვარ").
ამ ფიგურაში ჩვენ ვხედავთ, რომ ღმრთის სამკუთხედი წარმოდგენილია მუქი ფერით, მის წვერზე წარწერილია "ალფა". იმავე ფიგურაში ეშმაკის სამკუთხედი ნათელი ფერითაა გამოსახული და მის წვერს "ომეგა" აწერია. ლეგენდა ადონირამზე გვაძლევს ამ საიდუმლოს გასაღებს იმ თვისებების მიხედვით, რასაც ის მიაწერს ღმერთსა და ეშმაკს. ღმრთის სამკუთხედი იმიტომ არის მუქი, რომ ადონაი-ღმერთი ამ ლეგენდის მიხედვით - ბოროტების ღმერთია, ხოლო ეშმაკი-მთიები - სიკეთისა, რის გამოც მისი სამკუთხედი ნათელი ფერისაა.
მაგრამ საღმრთო გამოცხადების გაუკუღმართების მცდელობა კიდევ უფრო შორს მიდის. "მე ვარ ანი და ჰაე (ბერძნულშია "ალფა" და "ომეგა" - ანბანის პირველი და ბოლო ასოები - რედ.), პირველი და უკანასკნელი, დასაბამი და დასასრული" (გამოცხ. 22:13) - ასე ამბობს იოანეს გამოცხადებაში "წმიდა საყდარზე მჯდომარე". მაგრამ კაბალისა და მასონობის "სოლომონის ბეჭედში" ისეა წარმოდგენილი, რომ "ბოროტი ღმერთი" არის "ალფა", ხოლო კეთილი ღმერთი - "ომეგა" (ანუ უკანასკნელი). ტეტრაგრამის ორი გადაკვეთილი სამკუთხედიდან იშვება ახალი ფიგურა ექვსქიმიანი ვარსკვლავი, რომელიც წრეში წარმოადგენს სატანის უკიდურეს უგუნურებას - მარადიულობისა და მთელი სამყაროს წრეში ღმრთის დამარცხებას და თავისი სახელის დაყენებას ღმრთის სახელის ადგილზე. სატანა არის "ალფა და ომეგა", უკანასკნელი, რომელიც გახდება პირველიცა და უკანასკნელიც - "ის, ვინც იქნება", ანუ ახლა ეშმაკია, მაგრამ მოვა დრო და ის "ღმერთი გახდება" (Нилус. Великое в малом.)
როგორც ზემოთთქმულიდან ჩანს YMCA, თავისი იდეოლოგიითა და სიმბოლიკით ანტიქრისტეანული და მასონური ორგანიზაციაა. YMCA არის ანტირელიგიური ბრძოლის შტაბი. ეს ბრძოლა მიმდინარეობს ქრისტეანობის წინააღმდეგ, უმთავრესად კი მართლმადიდებლობასთან.
ამ ბრძოლაში წარმატების მისაღწევად YMCA თავის გარშემო იკრებს ანტიქრისტეანულ ძალებს, მხარს უჭერს მათ მატერიალურად და ხელმძღვანელობს მათ მუშაობას.
apocalypse.ge
Комментариев нет:
Отправить комментарий