თანამედროვე საზოგადოებაში ძნელია შეაფასო მუსიკის მნიშვნელობა. რადიოსა და ტელევიზიის დროის უმეტესი ნაწილი შევსებულია მომღერლებისა და როკ-ჯგუფების გამოსვლებით. ჩვენს თანამედროვე ცხოვრებაში დასვენების დრო არ არსებოს მუსიკის, ცეკვისა და სიმღერის გარეშე. მრავალი ადამიანი მუსიკით ცხოვრობს... და ეს შემთხვევითი როდია. ჩვენს მშრალ, ტექნოკრატიულ და რაციონალურ საუკუნეში ადამიანისთვის მეტად აუცილებელი ემოციური განტვირთვის მიღწევის გზები უჩვეულოდ დავიწროვდა და მხოლოდ მუსიკაღა რჩება სულის მოსათქმელ საშუალებად, ადამიანის გრძნობითი სფეროს დასაკმაყოფილებლად.
ჩვენს დროში განსაკუთრებული პოპულარობა მოიპოვა ე. წ. როკ-მუსიკამ (როკ-მუსიკას დღესდღესობით მრავალი მომართულება აქვს. ჩვენს სტატიაში ძირითადად აქცენტს ვაკეთებთ მის ისეთ განშტებებზე, როგორიცაა Heavy-Metal, Death-metal, Black-metal და ტექნო მუსიკა, რომლის თაყვანისმცემელთა რიცხვი ახალგარზდებში საოცრად დიდია). როკი უკვე გამოდის ემოციური განტვირთვის გართობის სფეროდან და ცხოვრების სტილი ხდება. აყალიბებს ადამიანის ფსიქიკას, მის ცხოვრებისეულ აღქმასა და სამყაროსადმი დამოკიდებულებას.
სიტყვების განუწვეტელი განმეორება ადამიანის ქვეცნობიერებაში აღწევს და იწყებს დამოუკიდებელ მუშაობას, აღაგზნებს მას გარკვეული მოქმედებებისა და საქციელისკენ. ერთიდა იმავე რიტმის განუწყვეტელი მოსმენა ადამიანს გარკვეულ ემოიცურ ტალღასა და ენერგეტიკულ ვიბრაციაზე განაწყობს.
მუსიკას ოდითგანვე ანიჭებდნენ დიდ მნიშვნელობას. ერთის მხრივ, ბიბლიაშივე ვეცნობით ანგელოზურ გალობას, რომელსაც ღმერთს სერაფიმები და ქერუბიმები (დაბ. 6:3-4), ასევე სხვა ანგელოზები აღუვლენენ (გამოცხ. 4:8); ვხედავთ დავითს, რომელიც უკრავდა ბარბითზე და ამით განიოტებდა ბოროტ სულებს, რომლებიც მეფე საულს ტანჯავდნენ (1 მეფ. 18:10); ვხედავთ, რომ გალობა ძველი აღთქმის აუცილებელი ნაწილი იყო (2 ნეშტ. 35:15).
მაგრამ, მეორეს მხრივ, ბიბლია გვამცნობს ინსტრუმენტალურ და სასულიერო მუსიკის გამომგონებელის, იუბალის შესახებაც, რომელიც კაენის ერთ-ერთ უახლოეს მემკვიდრედ ითვლება და ამბობს, რომ "იგი იყო მეჩანგეთა და მესტვირეთა მამა" (დაბ. 4:21). წმიდა მამების განმარტებით იუბალმა ინსტრუმენტალური მუსიკა გამოიგონა თვისი გრძნობების და ვნებიანი ლტოლვის დასაკმაყოფილებლად; მუსიკა, როგორც სუროგატი, მას ღმერთისა და ანგელოზური გალობის დავიწყებაში ეხმარეობდა. უფრო ზუსტად, კაენის ყველა შთამომავალს გადმოეცა ერთი მიზანი: დედამიწაზე მოეწყოთ ღვთის სასუფეველი ღმერთის გარეშე.
ძველი სამყაროს მაგები, ჯადოქრები და გრძნეულები, ისევე როგორც აფრიკელი და ჩვენი ეპოქის ციმბირელი შამანები, თავისებური მუსიკისა და ნარკოტიკების საშუალებით მიდიოდნენ გაშმაგებამდე, რომლის დროსაც დაცემულ სულებს ხვდებოდნენ და მათგან საჭირო დახმარებასა და მფარველობას ღებულობდნენ.
აი როგორ აღწერს ცნობილი მკვლევარი ა. ი. მაზინი სულების შეკრების ცერემონიალს, რომელსაც თანამედროვე შამანები კალმანის დაწყების წინ ახორციელებენ: "შამანი დაირაზე ჯერ მუშტების მსუბუქი შემოკვრით გამოსცემდა მელოდიურ დარტყმებს, რომლებიც თანდათანობით ძლიერდებოდა, რიტმიც ჩქარდებოდა და გადადიოდა უწყვეტ დარტყმებზე. ამ დროს შამანი კრთის, კანკალებს და გამოსცემს გრძელ, გაბმულ ყმუილს, რომელიც ხვადის ყმულის ჰგავს. მის კოსტიუმზე ასხმული ჟღარუნები გამაყრუებლად წკარუნებენ. დანდათანობით რიტმი სუსტდება და კვლავ მეროდება წინა ცერემონია. შემდეგ დაირის რიტმი უფრო წყნარდება და იწყება სიმღერა". ციმბირის შამანიზმის მეორე მკვლევარი ე. ს. ნოვიკოვი ასევე მიუთითებს, რომ კალმანის დროს "შამანმა ხმამაღლა შემოჰკრა დაირას და ჩიკორივით დატრიალდა", რის შემდეგაც, "... შეუმჩნევლად გავიდა ქუჩაში, რათა საკუთარ თავში შეეყვანა მთავარი "დამხმარე" სული", ანუ დემონი".
ცნობილია, რომ აფრიკელი ჯადოქრები იყენებდნენ მკაცრად განსაზვრულ რიტმს ექსტაზის მდგომარეობაში შესასვლელად, რაც მათ იმქვეყნიურ ძალებთან ურთიერთობის დამყარებაში ეხმარებოდათ. ამასთანავე გამოიყენებოდა მარვალფეროვანი ნარკოტიკული ნივთიერებებიც. ასე მაგალითად, ბუდას ტაძარში "მედიუმები ხშირად ასრულებდნენ ისეთ მოქმედებებს, რომლებიც ძალიან ჩამოჰგავდა შამანებისას: წინასწარმეტყველების წინ, ძლიერი ჰაშიშის დახმარებით, რომელიც სხვადასხვა შენაერთებით იყო გაზავებული და სპეციალურად მომზადებული გამაბრუებელი, ძილისმომგვრელი საშუალებებით, ისინი ტრანსში ვარდებოდნენ. მათ მიერ ნაწყვეტ-ნაწყვეტ წამოსროლილ წინასწარმეტყველებებს კი უმაღლესი ან სხვა ქურუმები განმარტავდნენ.
ასევე ცნობილია, რომ ციმბირელი შამანები კალმანის წინ იყენებდნენ ნაკროტიკულ ნივთიერებებს, რომლებიც, როგორც წესი, შხამსოკოს, ბელადონასა და თამბაქოსგან მზადდებოდა: "შამანი ჩიბუხს ესეწოდა. ეს ნიშნავდა, რომ იგი იმარაგებდა "საკვებს" "მფარველი" ან "დამხმარე" სულისთვის. ვარაუდობენ, რომ ბოროტი სულები შამანში სახლდებიან და ბოლით იკვებებიან".
მედიცინის მეცნიერებათა დოქტორის ს. გროფის თანამედროვე გამოკვლევებმა გვიჩვენა, რომ ნარკოტიკების, კერძოდ კი LSD-ს მოქმედებისას ადამიანი განიცდის "... ფანტასტიკურ შინაგან მოგზაურობას საკუთარ არაცნობიერებასა და ზეცნობიერებაში" . ე. ი. ხვდება უხილავ, იმქვეყნიურ არსებებს. მეცნიერი ამ მდგომარეობის უტყუარობას მდიდარი ფაქტობრივი მასალით ადასტურებს. ზემოთთქმული მოწმობს იმას, რომ გარკვეული წყობის მუსიკა და ნარკოტიული ნივთიერება ხელს უწყობს ადამიანის ფსიქიკისა და დაცემული სულების ურთიერთდაკავშირებას.
ჩვენს დროში განსაკუთრებული პოპულარობა მოიპოვა ე. წ. როკ-მუსიკამ (როკ-მუსიკას დღესდღესობით მრავალი მომართულება აქვს. ჩვენს სტატიაში ძირითადად აქცენტს ვაკეთებთ მის ისეთ განშტებებზე, როგორიცაა Heavy-Metal, Death-metal, Black-metal და ტექნო მუსიკა, რომლის თაყვანისმცემელთა რიცხვი ახალგარზდებში საოცრად დიდია). როკი უკვე გამოდის ემოციური განტვირთვის გართობის სფეროდან და ცხოვრების სტილი ხდება. აყალიბებს ადამიანის ფსიქიკას, მის ცხოვრებისეულ აღქმასა და სამყაროსადმი დამოკიდებულებას.
სიტყვების განუწვეტელი განმეორება ადამიანის ქვეცნობიერებაში აღწევს და იწყებს დამოუკიდებელ მუშაობას, აღაგზნებს მას გარკვეული მოქმედებებისა და საქციელისკენ. ერთიდა იმავე რიტმის განუწყვეტელი მოსმენა ადამიანს გარკვეულ ემოიცურ ტალღასა და ენერგეტიკულ ვიბრაციაზე განაწყობს.
მუსიკას ოდითგანვე ანიჭებდნენ დიდ მნიშვნელობას. ერთის მხრივ, ბიბლიაშივე ვეცნობით ანგელოზურ გალობას, რომელსაც ღმერთს სერაფიმები და ქერუბიმები (დაბ. 6:3-4), ასევე სხვა ანგელოზები აღუვლენენ (გამოცხ. 4:8); ვხედავთ დავითს, რომელიც უკრავდა ბარბითზე და ამით განიოტებდა ბოროტ სულებს, რომლებიც მეფე საულს ტანჯავდნენ (1 მეფ. 18:10); ვხედავთ, რომ გალობა ძველი აღთქმის აუცილებელი ნაწილი იყო (2 ნეშტ. 35:15).
მაგრამ, მეორეს მხრივ, ბიბლია გვამცნობს ინსტრუმენტალურ და სასულიერო მუსიკის გამომგონებელის, იუბალის შესახებაც, რომელიც კაენის ერთ-ერთ უახლოეს მემკვიდრედ ითვლება და ამბობს, რომ "იგი იყო მეჩანგეთა და მესტვირეთა მამა" (დაბ. 4:21). წმიდა მამების განმარტებით იუბალმა ინსტრუმენტალური მუსიკა გამოიგონა თვისი გრძნობების და ვნებიანი ლტოლვის დასაკმაყოფილებლად; მუსიკა, როგორც სუროგატი, მას ღმერთისა და ანგელოზური გალობის დავიწყებაში ეხმარეობდა. უფრო ზუსტად, კაენის ყველა შთამომავალს გადმოეცა ერთი მიზანი: დედამიწაზე მოეწყოთ ღვთის სასუფეველი ღმერთის გარეშე.
ძველი სამყაროს მაგები, ჯადოქრები და გრძნეულები, ისევე როგორც აფრიკელი და ჩვენი ეპოქის ციმბირელი შამანები, თავისებური მუსიკისა და ნარკოტიკების საშუალებით მიდიოდნენ გაშმაგებამდე, რომლის დროსაც დაცემულ სულებს ხვდებოდნენ და მათგან საჭირო დახმარებასა და მფარველობას ღებულობდნენ.
აი როგორ აღწერს ცნობილი მკვლევარი ა. ი. მაზინი სულების შეკრების ცერემონიალს, რომელსაც თანამედროვე შამანები კალმანის დაწყების წინ ახორციელებენ: "შამანი დაირაზე ჯერ მუშტების მსუბუქი შემოკვრით გამოსცემდა მელოდიურ დარტყმებს, რომლებიც თანდათანობით ძლიერდებოდა, რიტმიც ჩქარდებოდა და გადადიოდა უწყვეტ დარტყმებზე. ამ დროს შამანი კრთის, კანკალებს და გამოსცემს გრძელ, გაბმულ ყმუილს, რომელიც ხვადის ყმულის ჰგავს. მის კოსტიუმზე ასხმული ჟღარუნები გამაყრუებლად წკარუნებენ. დანდათანობით რიტმი სუსტდება და კვლავ მეროდება წინა ცერემონია. შემდეგ დაირის რიტმი უფრო წყნარდება და იწყება სიმღერა". ციმბირის შამანიზმის მეორე მკვლევარი ე. ს. ნოვიკოვი ასევე მიუთითებს, რომ კალმანის დროს "შამანმა ხმამაღლა შემოჰკრა დაირას და ჩიკორივით დატრიალდა", რის შემდეგაც, "... შეუმჩნევლად გავიდა ქუჩაში, რათა საკუთარ თავში შეეყვანა მთავარი "დამხმარე" სული", ანუ დემონი".
ცნობილია, რომ აფრიკელი ჯადოქრები იყენებდნენ მკაცრად განსაზვრულ რიტმს ექსტაზის მდგომარეობაში შესასვლელად, რაც მათ იმქვეყნიურ ძალებთან ურთიერთობის დამყარებაში ეხმარებოდათ. ამასთანავე გამოიყენებოდა მარვალფეროვანი ნარკოტიკული ნივთიერებებიც. ასე მაგალითად, ბუდას ტაძარში "მედიუმები ხშირად ასრულებდნენ ისეთ მოქმედებებს, რომლებიც ძალიან ჩამოჰგავდა შამანებისას: წინასწარმეტყველების წინ, ძლიერი ჰაშიშის დახმარებით, რომელიც სხვადასხვა შენაერთებით იყო გაზავებული და სპეციალურად მომზადებული გამაბრუებელი, ძილისმომგვრელი საშუალებებით, ისინი ტრანსში ვარდებოდნენ. მათ მიერ ნაწყვეტ-ნაწყვეტ წამოსროლილ წინასწარმეტყველებებს კი უმაღლესი ან სხვა ქურუმები განმარტავდნენ.
ასევე ცნობილია, რომ ციმბირელი შამანები კალმანის წინ იყენებდნენ ნაკროტიკულ ნივთიერებებს, რომლებიც, როგორც წესი, შხამსოკოს, ბელადონასა და თამბაქოსგან მზადდებოდა: "შამანი ჩიბუხს ესეწოდა. ეს ნიშნავდა, რომ იგი იმარაგებდა "საკვებს" "მფარველი" ან "დამხმარე" სულისთვის. ვარაუდობენ, რომ ბოროტი სულები შამანში სახლდებიან და ბოლით იკვებებიან".
მედიცინის მეცნიერებათა დოქტორის ს. გროფის თანამედროვე გამოკვლევებმა გვიჩვენა, რომ ნარკოტიკების, კერძოდ კი LSD-ს მოქმედებისას ადამიანი განიცდის "... ფანტასტიკურ შინაგან მოგზაურობას საკუთარ არაცნობიერებასა და ზეცნობიერებაში" . ე. ი. ხვდება უხილავ, იმქვეყნიურ არსებებს. მეცნიერი ამ მდგომარეობის უტყუარობას მდიდარი ფაქტობრივი მასალით ადასტურებს. ზემოთთქმული მოწმობს იმას, რომ გარკვეული წყობის მუსიკა და ნარკოტიული ნივთიერება ხელს უწყობს ადამიანის ფსიქიკისა და დაცემული სულების ურთიერთდაკავშირებას.
ახლა დავუბრუნდეთ როკ-მუსიკას, განსაკუთრებით მის ისეთ ნაირსახეობას, როგორიცაა "მძიმე (heavy), შავი (black) და სიკვდილის (death) მეტალი". უნდა აღვნიშნოთ, რომ ამ მიმართულებეის მელოდიებისა და რიტმების უმრავლესობა უშუალოდ აღებულია აფრიკელი ჯადოქრების პრაქტიკიდან. ე. ი. როკის გარკვეული მიმართულების საშუალებით ადამიანი ვარდება ისეთსავე მდგომარეობაში, რომლის დროსაც აფრიკელი ჯადოქრები და ციმბირელი შამანები დაცემულ სულებთან ამყარებენ კონტაქტს. "Heavy Metal" ჯგუფებში უდიდესი მნიშვნელობა ენიჭება ბას-გიტარას, რადგან ბასი შედარებით ძლიერ გავლენას ახდენს ტვინის იმ ცენტრებზე, რომელიც პასუხობენ სექსისა და ძალადობის მგრძნობიარე სფეროს. ამიტომაც "Heavy Metal"-ის ყველა ჯგუფებში ბას-გიტარისტები თავიანთი საქმის ვირტუოზები არიან, რომლთაც შეუძლიათ გავლენა იქონიონ მსმენელებზე და მიიყვანონ ისინი განსაკუთრებულ ექსტაზამდე.
შემთხვევითი არ არის, რომ როკის ამ მიმართულების ბევრი სოლისტი ან ნარკომანია ან კიდევ სატანისტი. მრავალი მათგანი მსმენელებთან გამოსვლის დროს ვარდება თვისებურ ტრანსში და კარგავს კონტროლს საკუთარ მოქმედებებზე.
სცენაზე შარვლის ჩახდა, შარდით პუბლიკის გაწუწვა, ათასობით ადამიანს უჩვენონ საკუთარი უკანალი - ეს მათი საყვარელი "ოხუნუჯობებია" მაგრამ არა ერთადერთი. ხშირად როკ-მუსიკოსები გამოსვლებისას ანადგურებენ აპარატურას, ამტვრევენ ინსტრუმენტებს და ხალხს საკუთარ სასქესო ორგანოებს უჩვენებენ.
შემთხვევითი არ არის, რომ როკის ამ მიმართულების ბევრი სოლისტი ან ნარკომანია ან კიდევ სატანისტი. მრავალი მათგანი მსმენელებთან გამოსვლის დროს ვარდება თვისებურ ტრანსში და კარგავს კონტროლს საკუთარ მოქმედებებზე.
სცენაზე შარვლის ჩახდა, შარდით პუბლიკის გაწუწვა, ათასობით ადამიანს უჩვენონ საკუთარი უკანალი - ეს მათი საყვარელი "ოხუნუჯობებია" მაგრამ არა ერთადერთი. ხშირად როკ-მუსიკოსები გამოსვლებისას ანადგურებენ აპარატურას, ამტვრევენ ინსტრუმენტებს და ხალხს საკუთარ სასქესო ორგანოებს უჩვენებენ.
სურათზე: ჯგუფ AC/DC-ს გიტარისტის, ანგუს იანგის ცნობილი სტრიპ-შოუ, როდესაც ის შარვალს იხდის და მაყურებელს შიშველ უკანალს უჩვენებს.
სცენაზე შარვლის ჩახდა, შარდით პუბლიკის გაწუწვა, ათასობით ადამიანს უჩვენონ საკუთარი უკანალი - ეს მათი საყვარელი "ოხუნუჯობებია" მაგრამ არა ერთადერთი. ხშირად როკ-მუსიკოსები გამოსვლებისას ანადგურებენ აპარატურას, ამტვრევენ ინსტრუმენტებს და ხალხს საკუთარ სასქესო ორგანოებს უჩვენებენ.
თვით როკ-მუსიკოსები ადასტურებენ, რომ გამოსვლების დროს ხშირად მათზე გადმოდის რაღაცა ძალა, რომელიც პარალიზებულს ხდის მათს ნებას და მართავს მათქს ქმედებას.
როკ ჯგუფების გამოსვლებისას სცენა ხშირად გაფორმებულია სატანისტური სიმბოლიკით: ხუთქიმიანი ვარსკვლავები, ბოლი, ელვა, ცეცხლი, სოლისტების ტანსაცმელზე გადაბრუნებული, თავდაყირა გამოსახული ჯვრები, ალბომთა გაფორმებები და მრავალი სხვა მიუთითებს თუ ვის ემსახურებიან ეს მუსიკოსები.
თვით როკ-მუსიკოსები ადასტურებენ, რომ გამოსვლების დროს ხშირად მათზე გადმოდის რაღაცა ძალა, რომელიც პარალიზებულს ხდის მათს ნებას და მართავს მათქს ქმედებას.
როკ ჯგუფების გამოსვლებისას სცენა ხშირად გაფორმებულია სატანისტური სიმბოლიკით: ხუთქიმიანი ვარსკვლავები, ბოლი, ელვა, ცეცხლი, სოლისტების ტანსაცმელზე გადაბრუნებული, თავდაყირა გამოსახული ჯვრები, ალბომთა გაფორმებები და მრავალი სხვა მიუთითებს თუ ვის ემსახურებიან ეს მუსიკოსები.
თვით როკ-მუსიკოსები ადასტურებენ, რომ გამოსვლების დროს ხშირად მათზე გადმოდის რაღაცა ძალა, რომელიც პარალიზებულს ხდის მათს ნებას და მართავს მათქს ქმედებას.
როკ ჯგუფების გამოსვლებისას სცენა ხშირად გაფორმებულია სატანისტური სიმბოლიკით: ხუთქიმიანი ვარსკვლავები, ბოლი, ელვა, ცეცხლი, სოლისტების ტანსაცმელზე გადაბრუნებული, თავდაყირა გამოსახული ჯვრები, ალბომთა გაფორმებები და მრავალი სხვა მიუთითებს თუ ვის ემსახურებიან ეს მუსიკოსები.
ზეაღმართული და წინ გამოწვდილი საჩვენებელი და ნეკა თითებით აღინიშნება "სატანის რქები", რომელსაც ისინი ეთაყვანებიან და მოუწოდებენ კიდევაც (ნებსით თუ უნებლიეთ) ამ ნიშნის გამოსახვით, რამეთუ, როგორც ჯვრის გამოსახვა არის რწმენის და ქრისტეს აღიარების სიმბოლო, ასევე ზემოთაღნიშნული ნიშანი ეშმაკისა და დაცემული ანგელოზების აღიარების სიმბოლოა.
ძალადობისა და გარყვნილების ბუმი როკ-ჯგუფების გამოსვლების დროს, ან მათი ჩანაწერების მოსმენისას დიკსოთეკებზე, მოწმობენ ამ მუსიკის დემონურ ბუნებას.
არიან რა სატანის აშკარა თაყვანისცმემლები, ამავე დროს, თავად მრავალი ახალგაზრდის კერპებსაც წარმოადგენენ. როკ-ვარკვლავები ამახინჯებენ ადამიანების ფსიქიკასა და სულს და ერთად მიექანებიან ჯოჯოხეთის უფსკრულში.
ჟურნალ "შპიგელის" ინფორმაციის მიხედვით "Death-Metal"-ის მიმდინარეობის მუსიკოსები ნაცისტებთან ეძებენ კავშირს, კერძოდ კი რასისტულ-ნაცისტურ ორგანიზაციასთან, როგორიცაა "თეთრი არმიული მოძრაობა" და ცდილობენ ფაშისტებთან გაერთიანებას.
ზოგიერთი როკ-მუსიკოსი თავისი დანაშაულისთვის ციხეშიც იჯდა. ასე მაგალითად, Black-Metal-ის ნორვეგიელი ვარკსვლავი ვარგ ვიკერნესი დაპატიმრებული იყო და მრავალი წელი გაატარა ციხეში საკუთარი მეგობრის მოკვლისა და ქრისტეანული ეკლესიების დაწვისთვის. ის შემჩნეული იყო სასაფლაოების შებილწვასა და ვანდალურ აქტებშიც. 1994 წელს ბლექ-მეტალისტებმა უნგრეთში ააფეთქეს რამდენიმე ეკლესია. დანაშაულის ადგილზე პოლიციამ იპოვა ფურცლება ხელმოწერით "Satan Rainbow Society" ("ცისარტყელის სატანური საზოგადოება"). გარდა ხილული ზეგავლენისა, როკ-მუსიკოსების ნაწილის მიერ ხდება აგრეთვე თავისი მიმდევრების გონების ფარული დამუშავება.
გერმანელი მკვლევარის ვან ჰელზინგის მონაცმეებით, უკვე მრავალი ათწლეულია, რაც მსმენელზე ხორციელდება ზემოქმედება "შებრუნებული ჟღერადობის" საშუალებით, მაღალსიხშირიანი ხმოვანებითა და მაგიური რიტუალებით. კერძოდ, როკ ჯგუფების გამოსვლის დროს მუსიკასთან ერთად, რომელიც მსმენელისთვისაა განკუთვნილი, იწერება სპეციალური შეტყობინება, მაგრამ ისეთი დონის ტონალურ სიმაღლეზე, რომ ადამიანის სმენა მას ვერ იჭერს, თუმცა აქტიურ გავლენას ახდენს მის ქვეცნობიერებაზე. ამას კიდევ სუბლიმაციურ შეტყობინებას უწოდებენ.
"შებრუნებული ჟღერადობისას" შეტყობინება იწერება შებრუნებული თანმიმდევრობით და ზუსტად ამ სახით ინერგება ქვეცნობიერებაში. აი, რამოდენიმე ტიპიური მაგალითი:
ჯგუფი KISS (მისი სახელწოდება ასე იშიფრება: "მეფეები სატანის სამსახურში").
სიმღერა: "ქუხილის ღმერთი"
შეტყობინება: "ეშმაკია თვით ღმერთი".
Madona. სიმღერა: "ქალწულის მსგავსი".
შეტყობინება: "მე ცოდვაში გარდავისახები".
Queen. სიმღერა: "პატარა სიგიჟე,სახელწოდებით "სიყვარული".
შეტყობინება: "ეშმაკს წაუღია ბიბლია! ყველაფერი, რაც მე მინდა, მაგიაა!"
Police. სიმღერა: "ყველაფერი, რასაც ის აკეთებს, ჯადოქრობაა".
შეტყობინება: "ბოროტებასთანაა ძალა".
Rolling Stones. სიმღერა: "სიმაღლე".
შეტყობინება: "მე შენ მიყვარხარ, ასე ამბობს ეშმაკი".
Prince. სიმღერა: "მეწამულისფერი წვიმა".
შეტყობინება: "ადრევე უნდა აეფეთქებინათ ზეცა".
Beatles. სიმღერა: "რევოლუცია № 9"
შეტყობინება: "დაიწყე მარიხუანის მოწევა და მიცვალებულის საწინააღმდეგოდ შემაბრუნე" (სატანისტები, ეშინიათ რა ქრისტესი, მას ყოველთვის "მიცვალებულად" მოიხსენიებენ).
"შებრუნებული ჟღერადობისას" შეტყობინება იწერება შებრუნებული თანმიმდევრობით და ზუსტად ამ სახით ინერგება ქვეცნობიერებაში. აი, რამოდენიმე ტიპიური მაგალითი:
ჯგუფი KISS (მისი სახელწოდება ასე იშიფრება: "მეფეები სატანის სამსახურში").
სიმღერა: "ქუხილის ღმერთი"
შეტყობინება: "ეშმაკია თვით ღმერთი".
Madona. სიმღერა: "ქალწულის მსგავსი".
შეტყობინება: "მე ცოდვაში გარდავისახები".
Queen. სიმღერა: "პატარა სიგიჟე,სახელწოდებით "სიყვარული".
შეტყობინება: "ეშმაკს წაუღია ბიბლია! ყველაფერი, რაც მე მინდა, მაგიაა!"
Police. სიმღერა: "ყველაფერი, რასაც ის აკეთებს, ჯადოქრობაა".
შეტყობინება: "ბოროტებასთანაა ძალა".
Rolling Stones. სიმღერა: "სიმაღლე".
შეტყობინება: "მე შენ მიყვარხარ, ასე ამბობს ეშმაკი".
Prince. სიმღერა: "მეწამულისფერი წვიმა".
შეტყობინება: "ადრევე უნდა აეფეთქებინათ ზეცა".
Beatles. სიმღერა: "რევოლუცია № 9"
შეტყობინება: "დაიწყე მარიხუანის მოწევა და მიცვალებულის საწინააღმდეგოდ შემაბრუნე" (სატანისტები, ეშინიათ რა ქრისტესი, მას ყოველთვის "მიცვალებულად" მოიხსენიებენ).
1962 წელს, გერმანიაში გასტროლებზე ყოფნისას, ჰამბურგის სტარკლუბში (ვარსკვლავების კლუბი) თვით ჯონ ლეონონმა ტონი შერიდანს (ბითლზის თავდაპირველ წევრს) უთხრა: "მე ვიცი, რომ ბითლზებს ექნებათ ისეთი წარმატება, როგორიც არც ერთ ჯგუფს არ ჰქნოია ჩვენამდე: ეს მე ვიცი იმიტომ, რომ წარმატებისთვის ჩემი სული სატანას მივყიდე".
მსმენელთა ფსიქიკაზე ზემოქმედების ზემოთ აღწერილი საშუალებების გარდა, სატანისტები აშკარა მაგიასაც მიმართავენ.
როგორც ი. ვ. ჰელზინგის გამოკვლევა გვიჩვენებს, მაგია გრამფირფიტების ინდუსტრიაშიც გამოიყენება. ილუმინტაების უმაღლესი ოკულტურ წრეებში ხელდასხმული ჯონ ტოდი, რომელიც ილუმინატებს ლუციფერის ორგანიზაციას უწოდებს, აცხადებს, რომ ილუმინატები ყოველგვარი ხელმისწაწვდომი საშუალებებით ისწრაფვიან მსოფლიო ბატონობის დასამყარებლად.
ილუმინტების მთავარი მიზანია ახალგაზრდობის ცნობიერების დაუფლება, რამეთუ, როგორც ჰიტლერი ამბობდა: "ვინც ფლობს ახალგაზრდობას, ის ფლობს მომავალს".
ჯონ ტოდი გრამფირფიტების გამომშვები ერთ-ერთი უმსხვილესი კონცერნის ხელმძღვანელი იყო და ამერიკის ყველა საგასტროლო საზოგაედოებას აკონტროლებდა. ამ კონცერნის სახლწდოებაა - "ZODIACO PRODUCTIONS" ("ზოდიაკ პროდაქშენზ"). მისი თქმით, თითეოული ფირფიტის მატრიცაზე (ორიგინალი), იქნება ეს კლასიკური მუსიკის, ქანთრის, როკის, საცეკვაო, სამედიტაციო, დისკოს, ხალხური მუსიკის თუ სხვა, სპეციალურად იკითხება შელოცვები რომელსაც სპეციალურად შკრებილი 13 ადამიანი ასრულებს...
ეს ხდება არა ფინანსური მოსაზრებით, არამედ იმისთვის რათა გაკონტროლდეს ადამიანის სული. აქ ზემოქმედება ხდება ყოველ ცალკეულ პიროვნებაზე.
სწორედ ამითა არიან დაკავებულნი აშშ-ში ფირფიტების უმსხვილესი მწარმოებლები, რომელთა უკან ჩვენი პლანეტის უმდიდრესი ადამიანები დგანან.
მოგვიანებით "ზოდიაქ პროდაქშენს" გამოეყო მეორე საწარმო, რომელიც კალიფორნიაშია და "მარანათა" ეწოდება. ამ პროექტის აზრი და მიზანი იყო მიეზიდა და გაეერთიანებინა ყველა რელიგიური აღმსარებლობის ახალგაზრდა. სწორედ ამიტომ აირჩიეს პოზიტიური ჟღერადობისა და პოზიტიური ტექსტების მქონე ჯგუფები, მაგრამ მათ ფირფიტებშიც ჩადებული იყო სუბლიმაციური შეტყობინებები.
მსმენელთა ფსიქიკაზე ზემოქმედების ზემოთ აღწერილი საშუალებების გარდა, სატანისტები აშკარა მაგიასაც მიმართავენ.
როგორც ი. ვ. ჰელზინგის გამოკვლევა გვიჩვენებს, მაგია გრამფირფიტების ინდუსტრიაშიც გამოიყენება. ილუმინტაების უმაღლესი ოკულტურ წრეებში ხელდასხმული ჯონ ტოდი, რომელიც ილუმინატებს ლუციფერის ორგანიზაციას უწოდებს, აცხადებს, რომ ილუმინატები ყოველგვარი ხელმისწაწვდომი საშუალებებით ისწრაფვიან მსოფლიო ბატონობის დასამყარებლად.
ილუმინტების მთავარი მიზანია ახალგაზრდობის ცნობიერების დაუფლება, რამეთუ, როგორც ჰიტლერი ამბობდა: "ვინც ფლობს ახალგაზრდობას, ის ფლობს მომავალს".
ჯონ ტოდი გრამფირფიტების გამომშვები ერთ-ერთი უმსხვილესი კონცერნის ხელმძღვანელი იყო და ამერიკის ყველა საგასტროლო საზოგაედოებას აკონტროლებდა. ამ კონცერნის სახლწდოებაა - "ZODIACO PRODUCTIONS" ("ზოდიაკ პროდაქშენზ"). მისი თქმით, თითეოული ფირფიტის მატრიცაზე (ორიგინალი), იქნება ეს კლასიკური მუსიკის, ქანთრის, როკის, საცეკვაო, სამედიტაციო, დისკოს, ხალხური მუსიკის თუ სხვა, სპეციალურად იკითხება შელოცვები რომელსაც სპეციალურად შკრებილი 13 ადამიანი ასრულებს...
ეს ხდება არა ფინანსური მოსაზრებით, არამედ იმისთვის რათა გაკონტროლდეს ადამიანის სული. აქ ზემოქმედება ხდება ყოველ ცალკეულ პიროვნებაზე.
სწორედ ამითა არიან დაკავებულნი აშშ-ში ფირფიტების უმსხვილესი მწარმოებლები, რომელთა უკან ჩვენი პლანეტის უმდიდრესი ადამიანები დგანან.
მოგვიანებით "ზოდიაქ პროდაქშენს" გამოეყო მეორე საწარმო, რომელიც კალიფორნიაშია და "მარანათა" ეწოდება. ამ პროექტის აზრი და მიზანი იყო მიეზიდა და გაეერთიანებინა ყველა რელიგიური აღმსარებლობის ახალგაზრდა. სწორედ ამიტომ აირჩიეს პოზიტიური ჟღერადობისა და პოზიტიური ტექსტების მქონე ჯგუფები, მაგრამ მათ ფირფიტებშიც ჩადებული იყო სუბლიმაციური შეტყობინებები.
შემთხვევითი არ არის, რომ სატანისტები ხშირად ეცნობიან ერთმანეთს შემდეგი ტიპის განცხადებებით: "გავცვლი როკ-ჯგუფების დისკებს", "ვაგროვებ ინფორმაციას "მძიმე მეტალის" ჯგუფებზე" და ა. შ. როგორც ამას მოწმობს ერთი ახალგაზრდა სატანისტის აღიარება დოკუმენტური ფილმიდან "სატანის მეჯლისი". სატანიზმთან ეს ახალგაზრდა სწორედ მძიმე როკის ზეგავლენით მივიდა.
ვამთავრებთ რა ჩვენს სტატიას მძიმე მეტალისტურ როკზე, კიდევ ერთხელ გვინდა ხაზი გავუსვათ იმას, რომ როკ-მუსიკა არ არის უწყინარი მუსიკალური მიმდინარეობა კაცობრიობის საერთო კულტურული განვითარების ფონზე. როკის გარკვეულ მიმართულებებს, როგორც ეს ზემოთ აღვნიშნეთ, ნათლად გამოხატული დემონური ხელწერა გააჩნიათ, რომელიც ადამიანს გარკვეული ორიენტაციისკენ უბიძგებს და მას დაცემულ სულებთან კონტაქტისთვის განაწყობს. ამიტომაც, თამამად შეგვიძლია მას ჯოჯოხეთის მუსიკაც ვუწოდოთ.
ახლა კი მოდი, განვიხილოთ მუსიკის ისეთი მიმართულება, როგორიცაა "ტექნო".
ვამთავრებთ რა ჩვენს სტატიას მძიმე მეტალისტურ როკზე, კიდევ ერთხელ გვინდა ხაზი გავუსვათ იმას, რომ როკ-მუსიკა არ არის უწყინარი მუსიკალური მიმდინარეობა კაცობრიობის საერთო კულტურული განვითარების ფონზე. როკის გარკვეულ მიმართულებებს, როგორც ეს ზემოთ აღვნიშნეთ, ნათლად გამოხატული დემონური ხელწერა გააჩნიათ, რომელიც ადამიანს გარკვეული ორიენტაციისკენ უბიძგებს და მას დაცემულ სულებთან კონტაქტისთვის განაწყობს. ამიტომაც, თამამად შეგვიძლია მას ჯოჯოხეთის მუსიკაც ვუწოდოთ.
ახლა კი მოდი, განვიხილოთ მუსიკის ისეთი მიმართულება, როგორიცაა "ტექნო".
Комментариев нет:
Отправить комментарий