ღმერთი

ღმერთი

понедельник, 10 июня 2013 г.

25.რატომ დავპოსტე მე დღეს თემა მოლეკულა , ატომი.....

რამოდენიმე დღის უკან, მე ჩემი აზრით * გადავწყვიტე, რომ თემა რომელსაც ხშირად ვეხები_აპოკალიფსთან დაკავშირებით, მე დავშალე მოლეკულამდე. მაგრამ შემდეგ ვერ გავიგე რა უნდა გავაკეთო, ანუ, მივხვდი რომ მოლეკულაც უნდა დავშალო, მაგრამ არ ვიცი მოლეკულის აგებულება. ამიტომ მე მოვძებნე თემა მოლეკულაზე და ატომზე.

თემას რომელსაც მე ვცდილობ ავხსნა, აკლია სიზუსტე , თუმცა მე მგონია, რომ მთავარი_ ჩონჩხი უცვლელია. თუ მე გავერკვევი ყველაზე უმცირეს დეტალებში, ამით უფრო ზუსტ აზრს გამოვიტან. მაგრამ, რაც უნდა ვიფიქრო მე , თუ პროცესი უდროოა მაშინ მე მაინც მოვტყუვდები, ანუ, დროში გასწრება სიმცდარეს მომცემს, ხოლო თუ ახლოა ჟამი მაშინ, სწორედ, საჭიროა, ყველაზე უწვრილეს ძარღვებში შევიდე(თ). აქ კი ცოდნაა საჭირო.

ატომის შემადგენელმა ელექტრონმა მიიქცია ჩემი ყურადღება. რატომ , ვერ ვხსნი...მხოლოდ ის ვიცი, რომ ყველაზე უმცირესი თუ უწვრილესი დეტალი , რომელიც  მნიშვნელოვანია, კიარადა მთავარიც , უნდა შევისწავლო. რისთვის გამოიყენება, როგორც დადებითად ასე უარყოფითად. მოკლედ არ ვიცი... რაღაცასთან უფრო ახლოს მივდივარ, ძალიან ახლოს, მე კი ჯერ ვერ ვგებულობ რა არის ეს..რაღაცას რომ გამაგებინებს ეს მჯერა..

*
ელექტრონი [ბერძ.elektron ქარვა]-1. ნივთიერების უმცირესი ნაწილაკი, რომელსაც აქვს უარყოფითი ელექტრული მუხტი; ელექტრონები შედიან ატომის შემადგენლობაში და ბრუნავენ დადებითად დამუხტული ბირთვის გარშემო.

*

?

*
იქნებ მე ვერც მოვასწრო დაპოსტვა ,, მოემზადეთ ქალბატონებო და ბატონებო, თქვენ წინაშეა მსოფლიო დამნაშავე,რომელსაც მალე დაამხობენ’’ _ეს შეიძლება, უბრალოდ მოულოდნელად მოხდეს.

მსოფლიო ბადეს(ბაბილონი)  მოაგროვებენ და გაანადგურებენ . მაგრამ, გამნადგურებელი კეთილშობილი არ არის, მას უკვე თავის ბადე ექნება გაშლილი მსოფლიოში, საიდანაც ადამიანებს ალბათ შანსი არ ექნებათ თავის დაღწევის. თუმცა მჯერა, უფალი ნათელ წერტილებს დატოვებს ადამიანთა  საიმედოდ .



იქნებ მე ვცდები, მაგრამ , სიფრთხილეს თავი არ სტკივა.


არც ის უნდა დაგვავიწყდეს, ვიღაცასთან თუ შედიხარ უწვრილესი გზით, შეიძლება ისიც შემოდიოდეს შენთან უმარტივესად დაშლის გზით.

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>



24. ბაბილონამდე, ანუ , რა ხდებოდა წარღვნამდე..
http://elasevenia.blogspot.com/2013/06/blog-post_6.html


Комментариев нет:

Отправить комментарий