ღმერთი

ღმერთი

четверг, 12 июня 2014 г.

ანტი დისკრიმინაციული კანონი მხოლოდ დასაწყისია იმ უბედურებების, რაც ამ "ძალადპრადვინუტებისგან" ელის საქართველოს!- ირინა სარიშვილი

ირინა სარიშვილი სოციალურ ქსელ "ფეისბუქის" საკუთარ გვერდზე სტატუსს ავრცელებს, რომელსაც "საქართველო და მსოფლიო" სრულად გთავაზობთ:

მივმართავ ჩემს ჩატში შემოვარდნილ "პრადვინუტებს" როგორც ქოცების,ასევე ნაცების მხრიდან, რომლებიც სხვა შთამბეჭდავ სიტყვებთან ერთად ჰომოფობსაც მიწოდებენ:
არ ვარ მე ჰომოფობი! და აი რატომ, ჩემო ძვირფასო "პრადვინუტებო":

1. ყველა ადამიანის უფლება უნდა იყოს დაცული, მაგრამ არა სხვათა უფლებების შელახვის ხარჯზე;

2. ძალადობა უნდა იყოს ერთნაირად დასჯადი იმის მიუხედავად, თუ ვის მიმართ ხორციელდება იგი;

3. ჩემს უფლებებზე წინ მე მხოლოდ ბავშვის, მოხუცის და ავადმყოფის უფლებებს ვაყენებ;

4. თუ ჰომოსექსუალისტი ჩემზე უკან გრძნობს თავს და ამაზე ნერვიულობს, ეს მისი პრობლემაა – კანონი აქამდე მის არსებობას და უფლებებს არაფრით ზღუდავდა,ხოლო მე ჩემი აზრის უფლებას ვერავინ წამართმევს;

5.ანტიდისკრომინაციული კანონით ხდება ადამიანის უფლებების დიფერენციაცია: რატომ უნდა დაისაჯოს ასე გამორჩეულად, კანონის დონეზე, ან უფრო მკაცრად სექსუალური უმცირესობის წარმომადგენლის შეურაცხყოფა, ვიდრე სხვების??? ჰომოსექსუალიზმი ხომ ავადმყოფობად არ ითვლება?

6.ანტიდისკრიმინაციული კანონი მხოლოდ დასაწყისია იმ უბედურებების, რაც საქართველოს ამ "ძალადპრადვინუტებისგან" ელის!!!

7 კანიბალიზმი ასეთივე გადახრაა ადამიანის ფსიქიკის და როგორ წარმოგიდგენიათ, "პრადვინუტებო", თქვენი ლოგიკით, ასე თუ გაგრძელდა, კანიბალი რომ სუფრაზე მოხვდეს, ძალიან დავარღვევთ მის უფლებებს, თუ სუფრაზე მისი საყვარელი კერძი არ იქნება??? მე არაფერს ვამეტებ, ყველაფერი აქეთკენ მიდის!!!!!!!!!!

8. ასე რომ, "პრადვინუტებო" არ ვარ მე ჰომოფობი! უბრალოდ არ მინდა, რომ სხვისი უფლება ჩემს ხარჯზე დაიცვან!!! ჩემი საქმე არ არის, ადამიანი საკუთარ ორგანოებს როგორ მოიხმარს, მაგრამ არც თავზე წამოვისვამ არავის!!! გასაგებია?



http://reportiori.ge/?menuid=3&id=29932


Комментариев нет:

Отправить комментарий